343 visninger
|
Oprettet:
Slanketips. {{forumTopicSubject}}
Hej Hej..
Hvor meget taber man sig cirka om måneden ved at shippe?`For har tænkt på at gøre det en time om dagen cirka, da jeg gerne vil smide en masse kg.
Og jeg er ikke så meget for at gå i træningscenter.
Spiser aldrig rigtig slik, chips, kager osv, men alligevel taber jeg mig ikke?
Synes ikke jeg spiser usundt, spiser bare det normale?
Og det er yderst sjældent jeg får grill mad osv, for laver selv mad hver dag.
Nogen der har nogle gode råd/idéer, der hjælper?
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
Derefter lever jeg efter Lene Hansons princip , bland ikke protein og stivelse , det vil sige frugt/grønt og kød eller frugt/grønt og brød eller frugt/grønt og kartoffel eller frugt/grønt og ris eller frugt/grønt og pasta , det har jeg tabt ca 8 kg ved siden den 1/7 .
Du må i løbet af dagen spise alt det frugt og grønt du har lyst til og så sætte det sammen med en af de andre ting ved dine hovedmåltider .
Jeg er heller ikke så glad for motionscenteret , men cykler og stepper herhjemme + at jeg har et aktivt job .
Held og lykke med dit vægttab ;o)
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
Hvis du ønsker en motion der er en god fedtforbrænder, vil jeg råde dig til at tage nogle spinnings timer i dit fitness center. Giver man sig max forbrænder man gerne 8oo kcal på en time.
Med hensyn til din kost, du kan sagtens spise magert mad, men stadig ikke tabe dig. Har du nogensinde holdt øje med, hvor store portioner du egentlig får? Det er nemlig det der snyder mange. En god regel er, at veje alle måltider af.
Endivdere vil jeg råde dig til at tjekke den hjemmeside: www.madlog.dk
Det er en online madlog man kan have, som holder styr på fordelingen af kulhydrater, fedt og proteiner. Endvidere holder den styr på dit kalorieindtag, man indstiller den selv til hvor meget man ønsker at tabe sig om ugen, hvor mange Kcal man ønsker at leve for om dagen.
Til sidst er der et forum med tips, råd osv samt lækre opskrifter. Jeg bruger siden hver dag, og den er bare rigtig god til at holde styr på indtaget, samt får man indblik i hvor man fejler med hensyn til sin kost.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 196
Jeg skiftede i januar kostplan, droppede alt lyst brød og nem mad, tog en masse fiberrigt ind istedet, frugt og grønt, og satte 30-60min af til enten småløb eller svømning 4-5x om ugen.
Det rykkede da immervæk 15kg af.
Hvis du har adgang til en svømmehal, så er det næsten den bedste træning du kan sublere med, da du træner alle dine muskler og styrker led uden at belaste dem. Samt musklerne blir lange og slanke fremfor korte og kraftige, som ved fx løb, cykel, styrketræning o.l
Slanketips.