{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.080 visninger | Oprettet:

Stepmaskine og fedtprobrænding? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer kraftigt at købe en stepmaskine, med henblik på at tabe mig en del, da jeg ikke er til motions center..
Så mit spørgsmål er til jer, om der er nogen der ved, hvor meget man i gennemsnit taber om ugen (cirka), og hvor tit man skal benytte den. Har selv tænkt mig at bruge den omkring en time om dagen, hvis ikke mere. Er det for lidt, hvis man vil opnå et seriøst vægttab??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stepmaskine og fedtprobrænding?
  • #1   20. okt 2008 man siger 5 kilo om ugen i starten hvis man træner intenst og lægger sine spisevaner om
    jeg har en pro toner maskine og en gym 1000
    jeg endte med at smide 10 kilo på en uge
    men jeg ku så desværre næsten heller ikk spise

men de maskiner er rigtig gode hvis man oz lægger sin kost grundigt om

jeg begyndte at lave slanke sovser til maden
    og hold da op dem laver jeg stadig

• #2   20. okt 2008 Hvorfor kunne du ikke spise nogen den uge?
    jeg vil ikke mene jeg spiser usundt, da jeg til hverdag spiser enten rugbrød eller frugt, og til aftensmad meget varieret kost, ikke grill mad osv.

• #3   20. okt 2008 jeg havde det bare skidt og det passede desværre sammen med at jeg startede træning
    aftensmad der er det en go ide at lave sovs ud af grøntsager
    for eksempel tag
    4 rød og grøn peber og put i lidt vand kog det op og blend og put en fedtfattig smøreost i lad det smelte
    og guf du har en lækker cremet sovs der ka bruges til alt

der ka bruges andre grøntsager måden er den samme
    det er en nem sovs og den er go

• #4   20. okt 2008 du skal træne min. 30 minutter om dagen. hvis du kun stepper får du en meget ensidig belastning af kroppen, hvilket kan give skader ved for hyppig brug. derfor er det en god ide at variere sin træning. du kan steppe en halv time to gange om dagen (det er bedst at få pulsen op á to omgange, fordi du forbrænderkalorier ca 2 timer efter hård træning.) så to gang pulsen op er bedre end 1.
    Jeg synes så du skal veksle mellem step og eksempelvis stavgang eller svømning, da du så belaster forskellige muskler, og derved får en bedre forbrænding, og mindsker muligheden for skader.

styrketræning er også godt til vægttab. da skal træne baller og lår, da det er de største muskler, så de fortsætter med at forbrænde længst efter træning.

spis ikke 1 time før og 2 timer efter træning, da de to timers efterforbræning mindskes ved indtag af mad.

og så en kostomlægning men det ved du jo gost.

Kommentér på:
Stepmaskine og fedtprobrænding?

Annonce