to katte på en profil.. osv.. {{forumTopicSubject}}
må man gerne det?
jeg ser tit tydelige blandings katte der er i race kategori og folk stemmer dem ind det forstår jeg ikke og jeg var uner den tro at man ikke måtte have mere end en kat på en profil men jeg ser også fler af dem og de bliver også i stor stil stemt ind med 8 afvisninger og 50 velkomster..
jeg troede bare ikke at man måtte dette så bliver bare lidt fustreret, at de generelle ting ikke bliver overholdt og opdaget af ha men alle tråde hvor der står det mindste i bliver slettet og frosset..
dette er IKKE et angeb på nogen HA og vær venlig ikk at tage det sådan.. det er bare en undren over hvorfor reglerne omkring dette ikke bliver overholdt da jeg ser det hver dag..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Jeg skriver så også hvorfor jeg afviser, og at det er tilladt at lave 2 katte profiler..
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Det er brugerne herinde, der stemmer folks katte ind, og man kan jo afvise, hvis profilen ikke overholder brugerbetingelserne.
feb 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 44 Svar: 112
men mit liv er i hvert fal ikke for kort til at lave en debat og tale som voksne mennesker sammen om en undren flere måske har haft.....
apr 2006
feb 2008
og så er det jeg undre mig hvorfor det ikke bliver gjordt??
jeg stemmer ikke folk ind der ikke overholder reglerne og jeg skriver det også til dem.. men ind kommer de alligevel..
men ansvaet kan da ikke ligge på brugerene her inde at oplyse nye brugere omkring reglerne her inde.. det vil jeg jo mene at et var HAernes ansvar.. så vel som det er en nye brugers ansvar at læse reglerne..
feb 2008
apr 2006
Det kan da ikke være vores ansvar, om brugerne stemmer katte ind, selv om reglerne ikke er overholdt?
Man SKAL faktisk krydse under på, at man har LÆST brugernetingelserne, inden man kan blive bruger... men mange krydser bare af uden at læse... er det vores skyld?
Skal vi ind til hver enkelt der opretter sig, og skrive til dem hvad de må og ikke må?
Vi er altså kun mennesker, med rigtigt arbejde og fritid som alle andre...
Skulle vi ind og skrive personlig til hver enkelt bruger, kunne vi aldrig få tid til andet...
Vi har en række standart beskeder, for at spare lidt tid, og mon ikke det er sådan en, du har fået med hensyn til dine overskrifter?
Proceduren er advarsel, og bliver det ignoreret, så frysning.
Undtagelsen er kun i marked, mht. kommentarer uden interesse, da der allerede er en offentlig advarsel der.
Håber det giver lidt forståelse.
apr 2006
Prøver at forklare lidt mere uddybende så...:
Der er en tekst i rød ramme lige over boksen, hvor man kan skrive kommentarer, hvor der står, at uønskede kommentarer medføre frysning.
Når folk så bliver ved med at ignorere advarslen og skriver "nårh, den er sød" og lign., ja, så står den til frysning.
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 227
Under marked er der en advarsel - lige over boksen man skriver tekst i
apr 2006
Og så skal frysninger ikke diskuteres yderligere, tak.
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Skal man så oprette sig som bruger 5 gange for at få alle 5 katte herind ?
jeg har da alle mine 5 på min profil, HAR læst retnings linier osv. men anede ikke det var ulovligt ?
Må jeg kun ha en ?
mvh betina
apr 2006
heh... nej nej, du misforstår
Du har 1 brugerprofil... dig selv.
Dertil kan man oprette katteprofiler... så mange man nu vil, MEN... kun 1 kat pr. katteprofil.
Det er det, der menes.
F.eks har jeg mine 10 katte oprettet... med hver deres profil, eller galleri om man vil.
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Nå okay.. ja for ellers ville folk jo have mange "personligheder" om man vil...
men så regner jeg med mine er fuldt ud lovlige... tak for svar..
feb 2008
jeg synes jeg skrev at dette ikke var et angreb på nogen HAer og SLET ikke dig personligt..jeg ved at du har været inde og skrive og måtte forsvarer dig selv i flere tråde i dag, men det ville ikke være nødvendigt i den her tråd.
men jeg mente ikke dig eller nogen anden HAer noget ondt.. jeg prøver at komme med en debat også så folk kan se at man ikke skal stemme sådan nogle ind og hvorfor......... og intet andet.. det blev så også til en UNDREN over hvorfor der tilsyneladene (sådan som det ser ud for mig og sikkert også mange andre) bliver lagt mere fokus på andre ting end de regler der rent faktisk er stilt op som man kan læse sig frem til herinde..
apr 2006
Blandt andet, at vi ikke laver reglerne, og vi har ikke "magten" til alt herinde... vi kan moderere i nogle ting, men ikke i andre... og det er måske derfor, der er ting, som for nogen virker underligt, der ikke bliver ændret, fordi vi ganske enkelt ikke kan gøre det.
Men tråden skulle bare ikke begynde at handle om frysninger.
feb 2008
to katte på en profil.. osv..