{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

to katte på en profil.. osv.. {{forumTopicSubject}}

må man gerne det?

jeg ser tit tydelige blandings katte der er i race kategori og folk stemmer dem ind det forstår jeg ikke og jeg var uner den tro at man ikke måtte have mere end en kat på en profil men jeg ser også fler af dem og de bliver også i stor stil stemt ind med 8 afvisninger og 50 velkomster..

jeg troede bare ikke at man måtte dette så bliver bare lidt fustreret, at de generelle ting ikke bliver overholdt og opdaget af ha men alle tråde hvor der står det mindste i bliver slettet og frosset..

dette er IKKE et angeb på nogen HA og vær venlig ikk at tage det sådan.. det er bare en undren over hvorfor reglerne omkring dette ikke bliver overholdt da jeg ser det hver dag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  to katte på en profil.. osv..
  • #1   26. okt 2008 Jeg afviser hvis der er 2 katte på en profil, da det jo er mod reglerne..

Jeg skriver så også hvorfor jeg afviser, og at det er tilladt at lave 2 katte profiler..

• #2   26. okt 2008 Det er ikke tilladt at ha mere end en kat pr. profil.

Det er brugerne herinde, der stemmer folks katte ind, og man kan jo afvise, hvis profilen ikke overholder brugerbetingelserne.

• #3   26. okt 2008 *emely* lad da være med at skriv herinde så er dit liv ikke også for kort til det? jeg spørger fordi jeg undre mig over hvorfor nogle regler bliver overholdt men ikke andre.. og jeg vil mene at de generelle regler omkring profilerne også er vigtige og en del nemmere at opage en trådene som bliver slettet hele tiden.. her der ligger et lige på forsiden hvor man ikke engang behøver at gå ind på profilen for at se at der er to katte på...

men mit liv er i hvert fal ikke for kort til at lave en debat og tale som voksne mennesker sammen om en undren flere måske har haft.....

• #4   26. okt 2008 Skal også lige siges, at vi faktisk ikke kan slette katteprofilerne som HA'ere. Vi kan ikke ændre racen heller... kun bede folk pænt om selv at rette det, der stider mod reglerne, og "venligt" nok ignorere de fleste os bare...

• #5   26. okt 2008 julie..

og så er det jeg undre mig hvorfor det ikke bliver gjordt??
    jeg stemmer ikke folk ind der ikke overholder reglerne og jeg skriver det også til dem.. men ind kommer de alligevel..

men ansvaet kan da ikke ligge på brugerene her inde at oplyse nye brugere omkring reglerne her inde.. det vil jeg jo mene at et var HAernes ansvar.. så vel som det er en nye brugers ansvar at læse reglerne..

• #6   26. okt 2008 men en frysning kan i jo altid give.... så hvorfor en frysning for at være kommet til at tale over sig og måske endda været blevet misforstået men ikke for direkte at overtræde retningslinjerne her inde.. jeg fim at vide at der var blevet klaget over mine overskrifter af en anden bruger og begyndte jeg ikke at skrive mere udybende hvad emnet handlede om ville jeg blive frosset?? men to katte på en profil kan i kun bede om at lade være??

• #7   26. okt 2008 Kamilla, du ved da heller ikke om der er skrevet til vedkommende?
    Det kan da ikke være vores ansvar, om brugerne stemmer katte ind, selv om reglerne ikke er overholdt?

Man SKAL faktisk krydse under på, at man har LÆST brugernetingelserne, inden man kan blive bruger... men mange krydser bare af uden at læse... er det vores skyld?
    Skal vi ind til hver enkelt der opretter sig, og skrive til dem hvad de må og ikke må?

Vi er altså kun mennesker, med rigtigt arbejde og fritid som alle andre...
    Skulle vi ind og skrive personlig til hver enkelt bruger, kunne vi aldrig få tid til andet...

Vi har en række standart beskeder, for at spare lidt tid, og mon ikke det er sådan en, du har fået med hensyn til dine overskrifter?
    Proceduren er advarsel, og bliver det ignoreret, så frysning.
    Undtagelsen er kun i marked, mht. kommentarer uden interesse, da der allerede er en offentlig advarsel der.

Håber det giver lidt forståelse.

• #9   26. okt 2008 Susanne... Så har du ikke kikket ordentligt efter... smiley

Prøver at forklare lidt mere uddybende så...:
    Der er en tekst i rød ramme lige over boksen, hvor man kan skrive kommentarer, hvor der står, at uønskede kommentarer medføre frysning.
    Når folk så bliver ved med at ignorere advarslen og skriver "nårh, den er sød" og lign., ja, så står den til frysning.

• #10   26. okt 2008 Susanne M
    Under marked er der en advarsel - lige over boksen man skriver tekst i smiley

• #11   26. okt 2008 Felis... det ved jeg så ikke noget om... men man får under alle omstændigheder en besked sammen med frysningen, både på email og på en PB herinde, så man kan se begrundelsen for sin frysning.

Og så skal frysninger ikke diskuteres yderligere, tak.

• #12   26. okt 2008 man må ikke have flere katte pr profil ? ?
    Skal man så oprette sig som bruger 5 gange for at få alle 5 katte herind ?
    jeg har da alle mine 5 på min profil, HAR læst retnings linier osv. men anede ikke det var ulovligt ?
    Må jeg kun ha en ?
    mvh betina

• #13   26. okt 2008 Betina...

heh... nej nej, du misforstår smiley

Du har 1 brugerprofil... dig selv.
    Dertil kan man oprette katteprofiler... så mange man nu vil, MEN... kun 1 kat pr. katteprofil.
    Det er det, der menes. smiley

F.eks har jeg mine 10 katte oprettet... med hver deres profil, eller galleri om man vil.

• #14   26. okt 2008 julie...
    Nå okay.. ja for ellers ville folk jo have mange "personligheder" om man vil...
    men så regner jeg med mine er fuldt ud lovlige... tak for svar.. smiley

• #15   26. okt 2008 julie:

jeg synes jeg skrev at dette ikke var et angreb på nogen HAer og SLET ikke dig personligt..jeg ved at du har været inde og skrive og måtte forsvarer dig selv i flere tråde i dag, men det ville ikke være nødvendigt i den her tråd.

men jeg mente ikke dig eller nogen anden HAer noget ondt.. jeg prøver at komme med en debat også så folk kan se at man ikke skal stemme sådan nogle ind og hvorfor......... og intet andet.. det blev så også til en UNDREN over hvorfor der tilsyneladene (sådan som det ser ud for mig og sikkert også mange andre) bliver lagt mere fokus på andre ting end de regler der rent faktisk er stilt op som man kan læse sig frem til herinde..

• #16   26. okt 2008 Har skam heller ikke taget det som et angreb... ville bare gerne forklare et par ting dog.

Blandt andet, at vi ikke laver reglerne, og vi har ikke "magten" til alt herinde... vi kan moderere i nogle ting, men ikke i andre... og det er måske derfor, der er ting, som for nogen virker underligt, der ikke bliver ændret, fordi vi ganske enkelt ikke kan gøre det.

Men tråden skulle bare ikke begynde at handle om frysninger.

• #17   26. okt 2008 missemor.. det er også det jeg gør.. vil jo gerne have kattene her ind men synes stadig at reglerne skal overholdes : D

Kommentér på:
to katte på en profil.. osv..

Annonce