Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan kan man IKKE elske katte
  • #1   29. okt 2008 ja, jeg var helt flad da den kat der stod i håndvasken på bagben og "tog et bad" : D

• #2   29. okt 2008 nøj hvor grinern!

• #3   29. okt 2008 Ha Ha. Det var skægt

• #4   29. okt 2008 nu når vi er i gang så se lige det her også.. kan slet ikke forstå hvoran nogle mennesker kan gøre sådan noget mod sig selv : /

(link fjernet)

• #5   29. okt 2008 Årh de er bare gode! Elsker bare det lille klip med katten der gnider hovedet op af babyen..

Nogen af dem er så ikke sjove.. Fx den med dem der giver deres kat verdens største chok, så den springer ind i væggen. Det er bare ondskabsfuldt.

• #6   29. okt 2008 Jeg forstår godt der er nogle der ikke bryder sig om katte.. LIgesom nogle ikke bryder sig om hunde, edderkopper osv. Selv er jeg ikke såååå vild med katte, men min dreng elsker dem og så må moren jo give efter smiley

• #7   29. okt 2008 Hvor er de sjove, Den med katten på toilettet synes jeg er herlig.....Tænk ikke at skulle rense kattebakke...hi hi. smil.

• #8   29. okt 2008 Jeg kan også godt forstå at nogen ikke kan lide katte, ligeså vel som andre dyr.

Selv elsker jeg katte, hunde, heste osv. Men kan godt forstå nogle mennesker ikke ligefrem bliver tiltalt. Vi er jo alle forskellige.

Må også indrømme at jeg ikke altid har været katte menneske. Har dóg altid synes de var søde, men også utilregnelige, forstod ikke kattens sprog og måden den reagerer på.
    Derfor forstår jeg godt folk som ikke kan lide katte og holder sig væk.
    Forstår også godt folk som ikke kan lide heste, de er jo store og stærke
    (Jeg rider selv, og har min egen hest), og hvis man ikke kan kontrollere en hest, er det jo svært.

Det er jo ikke alle som ved, at kattens natur ikke er angreb på alt menneskeligt smiley

• #9   29. okt 2008 Altså, sådan har jeg det jo ikke ligefrem den dag i dag med katte, elsker katte, og opdrætter birmaer. Så nej, jeg synes ikke ligefrem katte er utilregnelige mere.

• #10   30. okt 2008 Griner, jeg var flad af grin over de to katte på løbebåndet .... Hold da helt op hvor har jeg ondt i min mave nu ....

Kommentér på:
hvordan kan man IKKE elske katte

Annonce