Her er jeg.......! {{forumTopicSubject}}
Endelig skete det.... Efter laaang ventetid fik jeg endelig taget mig sammen og få aktiveret min indmeldning her på KG.....
Nu har jeg osse kun trukket den ud siden en gang i Juli måned... Men bedre sent end aldrig....
Nå vel.... Nogen vil måske genkende mig, ja endda pege fingre af mig og sige:
jamen du har sku da ikke nogen kat......?!
Det er også delvist korrekt... Faktisk er jeg desværre hyperallargiker over for katte, men jeg elsker dem.
Så derfor ingik jeg en orden med min datter, hvis hunkat lige havde fået killinger, at få en af de små misser.
Den skulle så blive ved min datter, men jeg kunne besøge den lige så tit jeg vil.... :o)
Jeg vil oprette hende så snart jeg får digetalkameraet tømt. Hun er kun 2 uger men noget sååååå skøøøøn...
Jeg har døbt hende til LilleLiv......:o)
jeg håber at få det hygge her inde sammen med jer andre..... :o)
Hej til jer alle....!
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 99 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.576
glæder mig da til at se den lille ny
du ska nok få det hyggeligt herinde
rigtig synd du ikk ka tåle misserne
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 6
tak tak :o)
Ja det er smadder ærgeligt, men heldigvis så fik jeg den orden med min datter, og der er 10 minutters kørsel herfra...
Jeg kommer til at sørge for mad det hele for den... Og kan besøge den lige så tit jeg vil.... Og jeg glæder mig til at følge LilleLivs liv .... :o)
Cath....
Takker til dig osse..... ja det er smadder ærgeligt... synes katte er vidunderlige dyr... deres personlighed er helt fantastisk... :o)
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
Her er jeg.......!