Andre forumemner med "SPØGELSER?!"
Tror du på spøgelser ?
<b>Tråden her er en ide jeg har fået fra en anden tråd herinde og tænkte at jeg lige ville høre, hvor mange af jer der egentlig tror på det overnaturlige, såsom spøgelser? </b>Men ikke nok med det...
<b>Tråden her er en ide jeg har fået fra en anden tråd herinde og tænkte at jeg lige ville høre, hvor mange af jer der egentlig tror på det overnaturlige, såsom spøgelser? </b>Men ikke nok med det...
Skrevet af: Jeanette Z - 1. jul 2009
Spøgelser hjemsøger fladskærmen II
<b>Ånder udløser handling </b>Det er kendetegnende, at uhyggelige og uforklarlige oplevelser i hjemmet tvinger beboerne til at reagere på den ene eller den anden måde. <b>Enkelte overgiver sig<...
<b>Ånder udløser handling </b>Det er kendetegnende, at uhyggelige og uforklarlige oplevelser i hjemmet tvinger beboerne til at reagere på den ene eller den anden måde. <b>Enkelte overgiver sig<...
Skrevet af: Jeanette Z - 25. jun 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
- Montering af kattenet på altanen 800 kr.
- Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
- Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
- Udskiftning af vandhane 600 kr.
- Skift af vandhane i køkken 975 kr.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 46 Svar: 80
jul 2008
Hvorfor tror du det?
jul 2008
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Det er måske det de gør når de springer 7 meter i luften fordi de ser sig selv i et mørkt vindue?
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Katte: 7 Emner: 28 Svar: 495
min balder kan både se og høre når der er noget.
han er blevet tjekket af en clavoriant, og jeg siger dig det var en vild oplevelse. meget spændende og rørende.
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 27
hvis hunde kan så kan katte vel også..
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 33
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 114
Ja undskyld mit "sjove" svar før, men synes bare det var nogenlunde på niveau med trådens indhold
jan 2008
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 99 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.576
jan 2008
jan 2008
jan 2008
Jeg synes folk der ser spøgelser er mere eller mindre gak-gak, (ikke ondt ment) men først og fremmest synes jeg det er synd for dem der hyrer clairvoyante og andre fupmagere der lever af folks godtroenhed.
Der findes absolut ingen, nul niks og en skid beviser for noget som helst overnaturligt!! Tværtimod er alle de tilfælde der er blevet undersøgt videnskabeligt, tilbagevist som værende enten fup, at have en ganske logisk forklaring, eller ganske enkelt folks egen fantasi der var løbet løbsk.
Jeg ved ikke hvor de vingummier kommer fra, men KUNNE det tænkes at du havde nogle vingummier i huset som du blot havde glemt alt om? Den forklaring finder jeg ihvertfald væsentlig mere sandsynlig end et spøgelse der dribler ned på tanken og køber en pose vingummi...
Ham rigmanden der for 30 år siden udlovede 1 million til den første der kunne vise ham noget overnaturligt..han har stadig sine penge og har oveni købet forhøjet beløbet. Det undrer mig, for det er vel en smal sag for diverse clairvoyante at bevise de såkaldte ånders tilstedeværelse..eller hvad?
Mvh Brian
apr 2008
så er der sgi mange der er rablende skøre hvis det er
men hmm så vil jeg da oz godt vide hvorfor der er et rum her i vores hus hvor min datter og jeg ikk ka komme og hvor vi blir skubbet
men nå nej det er vel bare luft der skubber
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 45 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 171
jan 2008
Sådan...jeg er nu clairvoyant.
apr 2008
jo man ka komme derned men nej vi ka ikk være der ved godt du ikk forstår men min datter kom grædende derfra og går ikk derned igen
jan 2008
Sådan helt sammenfattet, så tror jeg på der findes 2 slags katte:
Den første slags kat, kan se spøgelser, ånder osv. Denne slags bor altid hos mennesker der tror på spøgelser.
Den anden slags kat, ser istedet støvkorn, nullermænd, bitte små fluer, små virvlende pelstotter, andre dyr i mørket udenfor vinduet osv. Denne slags kat bor hos mennesker der ikke tror på spøgelser..men til gengæld på vindpust, støvkorn, fluer osv.
apr 2008
men man ka da ikk beskylde folk for kogere
men sys det er flot du tror på vindpust og støvkorn det siger meget pas på du ikk falder over flaseken på vej hen forbi dit støvkorn
apr 2008
apr 2008
nemlig
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Før mig og min kæreste flyttede sammen, sad putti tit henne i et bestemt hjørne, og stirede op og miavede på en meget underlig måde.
Jeg blev bange hver gang, og tænkte om der kunne være en eller anden ånd eller lignende i lejligheden.
Det kan jeg så grine af nu, for hun gør det samme her engang i mellem, i forbindelse med at hun styrter rundt og leger.
Jeg fulgte ivrigt med i programmet "Jagten på den sjette sans", og hende der vandt kunne uden nogen som helst verdens tvivl et eller andet vi andre bare ikke kan. Medmindre der er fusk med i programmet, men sådan er det jo altid med optagede ting.
Dog kan jeg også stille mig undrende overfor at de penge ikke er blevet givet til nogen. Hvis jeg var clavoyant, var det første jeg ville gøre, godt nok at kontakte den mand. Måske findes der ånder, måske gør der ikke. Hvis de findes, findes der helt sikkert også både mennesker og dyr der kan mærke dem.
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 22
set katten i stuen som skygge
følt katten gå på dynen osv
der er mer mellem himmel og jor end vi tror
jytte s er min moster
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 22
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 45 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 171
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Johnson sagde "Mrra" og Putti gloede bare.
Har jeg så en clavoyant kat?
apr 2008
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
- nej, det er sandt. Men til gengæld kan videnskaben heller ikke bevise, at der ikke findes noget. Altså ved videnskaben intet *S*
Jeg er nu heller ikke spor paranoid hvad spøgelser angår, men jeg har både hørt andres historier, og oplevet for mig selv - ting som jeg ikke kan finde en logisk forklaring på.
Men noget jeg synes der er lidt sjovt er, at nogle af de clairvoyante der blev brugt i programmet 'åndernes magt' få år senere blev busted som fakere i et eller andet 'operation-X-program'... Dér er vist nogen der ikke har lavet deres research ordentligt
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Personligt kan mine misser da godt opføre sig sært, men jeg ved jo de har sanser på en anden måde end mig så om det er naturligt forekommende ting de reagerer på eller overnaturligt der må jeg nok hælde til det naturlige.
Men jeg synes ikke man kan afvise at der er mere mellem himmel og jord og jeg tror da også på at dyr har en 6.sans. men hvad de bruger den til aner jeg ikke
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Givet, jeg er facineret af ting, der ligger lidt udenfor den alm. firkantede verden, trods min tankegang higer mest efter det logiske...
Men det er for mig mere ting, der er lidt som science-fiction... ikke spirituelt...
Hvad folk tror på, er deres egen sag... tror nu selv også på, at mine katte kan se støvkorn og fluer, frem for spøgelser...
aug 2012
Følger: 1 Svar: 1
Jeg oplevede ALTID tilstedeværelser i mit hjem, sjovt nok ofte på mit værelse, vi havde på et tidspunkt en kat, og en dag da vi alle sad i køkkenet sammen med katten, skete der noget MEGET besynderligt, køkkenet er placeret så man kan se direkte ind på mit værelse, lyset var slukket derinde, pludselig så rejste min kat sig fra sin søvn og blev opmærksom på mit værelse, eller det der var i det, for den bukkede sig HELT ned og gik på listefødder stille meget stille hen til døråbningen. Halen var kæmpstor og ryggen skudt helt op, øjnene var helt store.. Og da den havde fået listet sig hen til døråbning begyndte den og hvæse voldsomt, hvorefter den satte én pote inden for døren, men trak den tilbage igen, det skete vel 4 - 5 gange at den satte poten ind over dørtærsklen men trak den tilbage igen, hvorefter den besluttede sig for at holde sig væk, forklar det? Min kat var måske også bange for fluer?
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
aug 2012
Følger: 1 Svar: 1
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
I mit barndomshjem skete der mange mystiske ting, som fx porcelæns figurer der blev flyttet rundt på - det var før mine søstre kunne gå, og vi havde ingen husdyr på det tidspunkt som kunne flytte på dem...
Trapperne knagede, som om nogen gik på dem, selvom jeg var alene hjemme, og trinene fortsatte ind på mit værelse som var for enden af trappen, og stoppede ved fodenden af min seng.
Jeg er blevet "rørt" af noget - lå engang på en madras på gulvet (på mit barndomsværelse - jeg var omkring 16-17 år) og kiggede ind i væggen, jeg kunne mærke noget gå hen over madrassen, og tage fat i min skulder.
Da jeg vender mig om, sidder kæresten henne ved computeren i den anden ende af værelset, og der er altså ingen i nærheden af mig..
Da jeg flyttede hjemmefra, stoppede fænomenerne i mine forældres hus.
De har intet set, hørt eller mærket siden.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
Da jeg var 16 år, og var meget syg, hvor jeg kun lå i sengen og hostede. Ville jeg det ikke mere, så jeg gik ud på toilettet for at friske mig op, og skifte til kontaktlinser, så jeg kunne lave noget andet. Men det nåede jeg aldrig, for lige pludselig fik jeg det utroligt dårligt. Jeg kunne ikke fokusere, og holdt hænderne på hylden under spejlet. Jeg kiggede på mig selv og tænkte, "nu besvimer jeg snart". Mærkeligt er det, for jeg aldrig har besvimet før, så hvordan kunne jeg vide, at det ville ske?
Nu til det virkelig underlige. På et tidspunkt, jeg har ingen ide om, hvor lang tid der er gået, eller noget som helts, så kigger jeg ned på mig selv, og der er helt lyst omkring min krop, som er faldet sammen på gulvet. Jeg ved ikke, hvor lang tid jeg kigger på mig selv. Men jeg vågner, og kan ikke rigtig forstå noget, for jeg ligger helt nede på gulvet, og jeg har svært ved at komme op. Jeg må trække mig selv op ved at holde i vasken. Men jeg skyndte mig ind i sengen igen, for det var vidst ikke nogen god ide, at stå ud af den alligevel.
Jeg har tænkt på den oplevelse rigtig mange gange, og kan stadig ikke rigtig forstå, at jeg kunne være ude af min krop, og se på den på den måde. Jeg følte virkelig at jeg stod uden for kroppen og kiggede på den. Det er svært at forklare, så man skal nok selv have prøvet det. Men tror faktisk, at jeg var død på det tidspunkt, for havde også virkelig høj feber, og hver gang jeg hostede, så kunne jeg næsten ikke få luft, så jeg blev nærmest kvalt. Så måske kunne min krop ikke klare mere. Virkelig ikke sjovt, at have været så syg
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Jeg tror bare ikke de er "onde" som i film, og det skræmmer mig overhovedet ikke, at tænke på, at JEG tror de er over det hele.
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Har dog sovet lidt i "Kattesprogs" timen så deeet forbliver uvist. *gg*
Tror ikke på at de kan SE dem. Tror dog på at både hunde og katte kan FORNEMME noget mere end os med deres skærpede sanser.
sep 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 74
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
Spøg til side.. Jeg tror også på at der findes ånder, som er sjæle der ikke er kommet "igennem".. Tror nemlig på reinkarnation.
SPØGELSER?!