Mega nervøs :´( Gucci er væk {{forumTopicSubject}}
Det her bliver måske lidt langt, men vil i ikke godt læse det, og svare på det?
Gucci er udekat, og har været det i meget lang tid, hver dag når jeg går med hundene følger hun altid efter, idag fulgte jeg så kæresten derop til hvor han bliver hentet, som jeg gør hver dag, og Gucci går altid med. Jeg plejer at gå direkte hjem bagefter, men idag gik jeg så til købmanden, ca. 4-5 km.
Gucci fulgte med op med kæresten, ca. 500 meter, hun fulgte så med ca 200 m længere, og så kunne jeg pludselig ikke se hende.
Det var i eftermiddags ved 3 tiden, hun er nu stadig ikke kommet tilbage, og sidder og græder og er bange for om der er sket hende noget.
For ca 1 år siden forsvandt hendes mor pludselig, og for nogle mdr siden blev hendes søster kørt ned. :´(
Hun kommer altid når vi kalder på hende, men har hele aftenen rendt ud og ind og kaldt på hende, men der kommer ingen Gucci.
Hun har før været væk en hel dag, og har en gang været ude en hel nat, men har det så dårligt når hun er ude om natten.
Tror i der kan være sket noget?
Kan det være at hun ikke kan finde hjem?
Skal jeg tage det roligt og ikke være bekymret?
Håber virkelig der er nogen som vil svare, har det så dårligt. :´(
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 240
Held og lykke herfra..
jul 2008
Følger: 40 Følgere: 36 Katte: 8 Emner: 19 Svar: 160
Ja, håber det virkelig.
Går en tur i morgen tidlig så snart jeg står op.
Savner min dejlige skat
mar 2008
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Jeg ville straks i morgen gå den samme vej igen og så kalde på hende der, hvor hun forsvandt, for det kan være, hun venter et sted i nærheden på, at du skulle komme tilbage.
Før i tiden - meget langt tilbage - havde jeg også en kat, der altid gik tur med, når vi gik tur med hunden. Han standsede altid op, når vi var kommet langt nok væk, og mens vi fortsatte, ventede han imens, til vi kom tilbage samme vej. Så fulgtes han med hjem igen.
jul 2008
Ved ikke om det kan være fordi hun er i løbetid, hun har nemlig gået og "hylet" de sidste par dage.
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 22
Knus
jul 2008
Gucci er nu kommet med hjem igen, hun sad i en busk deroppe ved hvor hun blev væk.
Men nu er hun endelig hjemme igen.
Tusind tak alle sammen
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 22
Og husk nu det med neutraliseringen ik?
Knus
jul 2008
Vi har nemlig nogen som godt kunne tænke sig nogle killinger fra hende, fordi de godt kan li hendes sind og hendes aftegninger.
mar 2008
Mega nervøs :´( Gucci er væk