{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Feliway {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået en ny kat, og jeg har i forvejen en hund og en kat.

Jeg har så overvejet at bruge Felway for at lette situationen lidt, så den nye kat måske vil komme ned og hilse på mine andre dyr ( i øjeblikket befinder den sig hele tiden på første salen alene).

Men er der nogen af jer der har erfaringer med Feliway i forbindelse med en ny indflyttet kat?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feliway
  • #1   3. dec 2008 jeg har lige fået en ny kat hjem og har feliway kørende.

ved jo ikke om det er pga den, men der har ikke været nogen form for aggresiv adfærd. knurren og hvæsen, men ikke andet.

• #2   3. dec 2008 Jamen så kan det da godt være at jeg skal forsøge med Feliway, da den nye kat har det med at slå ud efter min hund, og det på trods af at hunden forholder sig helt roligt.

Katten opsøger selv hunden, og når hunden så har den frækhed at kigge på den, så slår katten ud efter hunden næse...

De 2 katte holder sig bare på afstand af hinanden og brummer lidt af hinanden.

• #3   3. dec 2008 mine kan også sagtens stå tæt på hinanden, men direkte øjenkontakt over længere tid kan føre til hvæs.

hunde og kattes kropssprog er forskelligt, de skal bare lære at læse hinanden. Jeg ville prøve feliway..de kan da ikke skade ihvertfald

• #4   3. dec 2008 ps. Jeg har også tænkt på at bruge DAP til hunden, men er der nogen der har erfaring med at blande DAP og Feliway?

• #5   3. dec 2008 Det er jo lige her at katten er vildt tarvelig :o)

Hunden sørger nemlig for ikke at kigge på katten (han er vokset op med kat), men så stikker katten hovedet helt hen til hunden, og så vender hunden sig selvfølgelig, hvorefter den får bøllebank af katten :o)

Kommentér på:
Feliway

Annonce