{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Efterlysning - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Min mor har lige ringet og fortalt at vores Simba pige er væk, hun undrede sig allerede i nat da hun stod op for at tisse hvor Simba ALTID plejer at komme ud til hende, uden undtagelse, og det samme skete til morgen... Der går det så helt op for hende at der er noget galt... Hun har gennemsøgt hele huset flere gange, været alle skabe, skuffer og alt i gennem, endda køleskab, fryser og vaskemaskine, samt vendt sofaer på hovedet, men hun er der bare ikke.... Det eneste min mor kan se der kan være sket er at hun er smuttet ud i går aftes da hun er ude for at fodre kaninen, selvom Simba normalt aldrig nærmer sig døren om den så står åben... Min mor har kørt op og ned af de store veje for at tjekke og hun er kørt ned, men heller ikke der er hun fundet, hele området har hun og en ven vadet tyndt for at lede, og hun er ingen steder.... Der er ringet til dyreinternatet og dyrelæger uden held..

Er der nogen der kan hjælpe med at lave en efterlysningssiddel? Har ikke selv word og kan derfor ikke lave den..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning - hjælp!
Kommentér på:
Efterlysning - hjælp!

Annonce