363 visninger
|
Oprettet:
Kattegrus, er det ikke ligemeget? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg ved ikke så meget om katte.. Men jeg tænkte lige på om det er vigtigt med hvad for noget kattegrus man bruger? Altså hvis jeg får en kat ville jeg kun købe rc foder og self få den til dyrlæge når der er behov for det.. Men kan man ikke nøjes med kattegruset fra supermarkedet?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
hvis gruset er rødt risikerer du at have rødt støv i hele huset, mange af de billige mærker støver en del.
nogle katte vil ikke bruge det billige fordi det bliver ulækkert hurtigt og katte er renlige dyr. så katten kan beslutte at det er skønnere at tisse andre steder.
og så er der grusets evne til at indkapsle lugten så der ikke stinker af kat i hele hytten.
du kan finde billigt grus der opfylder alle tre og så er det jo godt nok, men der er en del der ikke kan opfylde kraven og så er det jo ikke så godt for dig. Katten er som sådan ligeglad ,-)
der er nogen der er glade for et bestemt billigt mærke men kan ikke huske hvilket. fakta eller Reme 1000 mener jeg det var fra.
bruger selv krystaller da det tager lugten optimalt, ikke støver (jeg er lettere allergisk overfor støv) og misserne bruger det flittigt.
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 51
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 76
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
Har lige købt VitaKraft, det var på tilbud, 50 kg for 200 kr - så jeg tænkte at det var værd at prøve, og det er faktisk ikke så dårligt. Det gør det samme som Ekstreme Classic, det "dufter" bare ikke af blomster hehe
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Har også prøvet forskellige slags fra supermarkederne endda de dyreste på det marked, men de er bare SLET ikke lige så gode som det man køber ved dyrehandleren.
Prismæssigt vil jeg også påstå at det er billigst i længden at købe det dyre. Det billige skal skiftes hele tiden så det ikke bliver vådt og ulækkert, og desuden kommer det nemt til at stinke langt væk af tis
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Kattegrus, er det ikke ligemeget?