{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
325 visninger | Oprettet:

Tak for indstemning {{forumTopicSubject}}

Tak fordi i stemte Figaro ind smiley
Jeg har været lidt længe om at oprette ham, det har der været flere grunde til, en af grundene er at jeg ikke er så aktiv herinde mere, men jeg har også mentalt skulle lade ham 100% blive min kat, han dukkede jo op kort før jeg måtte sige farvel til Tøsen sidste år.
Figaro dukkede op her i starten af februar og den 8. marts tog Tøsen over regnbuen, det gjorde det nok lidt svært for mig at tage Figaro helt ind i hjertet.
Men at afvise ham var jo ikke en mulighed for en katteelsker som mig, men hold op det er dælme også svært for mig at have en udekat igen, jeg tænker jo det værste hver eneste gang han ikke dukker op på de tidspunkter han plejer, så som når jeg kommer hjem fra arbejde, men han elsker udelivet og heldigvis så bpr jeg et sted med masser at fritgående gårdkatte, så ingen har ondt af at min går frit, selv min nabo som ellers ikke er så glad for katte har fuldstændig tabt sit hjerte til ham, men han er altså også lidt af en charmetrold og han kommer lige så langsomt ud af sin skal og bliver mere selvsikker. smiley
Min teori er at han er blevet dumpet, for som jeg har skrevet på hans profil så dukkede han bare lige pludselig op og efterlysning af ejer gav ingenting, i starten var han her 24/7, så det var tydeligt at han ikke gik hjem på noget tidspunkt, først da det blev sommer og han var sikker på at vi ville tage ham til os, begyndte han at løbe længere og længere væk.
Så kælen og tillidsfuld som han er er det jo tydeligt at han har haft et hjem, forstår slet ikke at nogen har kunnet afvise ham og evt dumpet ham, han er så sød, desværre bare ikke hvis man spørger Smilla, måske kunne jeg godt tage kampen og forsøge at sammenføre dem, men Smilla er jo 11 år og jeg syntes måske det er synd for hende, de har skam mødt hinanden et par gange gennem en sprække i døren og så selvfølgelig når de ses gennem hegnet ude på terrassen og der opfører Smilla sig som om hun vil slå Figaro ihjel smiley smiley Figaro sidder bare og kigger uforstående på hende, han vil bare gerne snakke med hende, det vil divaen så slet ikke, der bliver både skældt ud og slået ud efter ham den stakkel smiley
Men igen tak for indstemningen, jeg skal nok prøve at kigge ind på KG lidt oftere i fremtiden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for indstemning
  • #1   27. aug 2023 Jeg har ikke været på, er her heller ikke så tit, men godt du fik ham skrevet på smiley smiley og godt han fandt dig.
    Nej det er nok ikke så let med sammenføring, med den gamle dame smiley mine to gamle herre på 10 og snart 12, skal heller ikke have nye beboer, selvom jeg tror Røde ville klare det fint, så ville Mitti helt klart blive meget sur smiley de har hinanden.


  • #2   27. aug 2023 Velkommen tilbage - nu med Figaro smiley

    Jeg er også nødt til at lade mine 3 "herrer" uddø inden der kommer nye ind, for det skinner mere og mere igennem, at Lucas bestemt ikke er til at spøge med hvis der kommer en ny smiley


Kommentér på:
Tak for indstemning

Annonce