{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

kommentare {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været inde på en brugers profil, i håb om, at hun havde lagt billeder ind af hendes killinger..

jeg begyndte så at læse div kommentare..

Nu er det så at jeg ikke kan forstå, hvad er det der får nogen til at skrive, ja hver sin smag, jeg kan ikke lide sådan en, eller hvor er den grum.. osv.. hvad får folk dog ud af sådanne kommentare.. kan man ikke bare lade være med at skrive noget..

ligeså ved jeg at hun og de andre der er ejer af netop dnne race, tit har hørt på folks bemærkninger, hvor er den dog grim osv.. har folk slet ingen pli.. Tænk dog på kattens ejer...

Bare lige et surt opstød fra mig.. jeg synes det er en skøn kat.. og utrolig dejlig at røre ved..
Jep det er den hårløse kat jeg her skriver om

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kommentare
  • #1   23. jan 2009 jeg synes også at man skal tie hvis man kun har negative ting at sige ... Selvfølgelig må man gerne have sin egen mening (det er jo trods alt et frit land vi lever i), men synes at man skal holde det for sig selv, hvis man risikerer at såre modtageren ...

• #2   23. jan 2009 Tak for jeres respons...

• #3   23. jan 2009 Jeg forstår godt nok heller ikke, hvorfor folk ikke bare kan klappe kaje, hvis de ikke kan lide racen. Jeg har da også nogle racer jeg aldrig ville vælge, men derfor sidder jeg da ikke og opsøger deres profiler for at skrive at jeg ikke bryder mig om deres kat. Man skal ikke kritisere en race, bare fordi det ikke er ens egen. Der er jo en grund til at vedkommende har forelsket sig, i netop den kat, så gør det da ondt at få sådan nogle dumme bemærkninger. Det forstår jeg slet ikke folk vil være bekendt..

Har selv en af de "grimme" racer, perser/exotic, som mange ikke kan lide udseendet af, så har også oplevet at få sådan nogle mærkelige "kan-godt-nok-ikke-lide-din-kat"-agtige kommentarer. Hvis man ikke har noget pænt at sige, så synes jeg man skal holde mund..

• #4   23. jan 2009 Mette.. det er inde på kattens profil...

• #5   23. jan 2009 Mette... hvordan ville du have det, hvis en eller flere skrev inde på din kats profil.. hvor er den grim

• #7   23. jan 2009 Selvfølgelig må man have sin mening, men synes da ikke der er nogen grund til at skrive kommentarer i den stil. Hvis du ser en person på gaden, hvis udseende ikke tiltaler dig, går du da heller ikke hen og siger "Hold da kæft, hvor er du grim", vel? Eller går hen og fortæller din veninde, at hendes mand er da godt nok ikke særlig køn. Hvorfor er der forskel på det herinde, og ude i virkeligheden. Bare fordi vi er på internettet må man gerne udvise en smule respekt.

Så jo, synes godt nok det har noget at gøre med pli og almindelig høflighed at man ikke skriver sådan noget på kattens profil. Ejeren har jo valgt den kat og synes den er smuk, hvorfor så være ondskabsfuld?

• #8   23. jan 2009 nej jeg mener ikke man skal såre folk på den måde alle har ret til en mening og ret til at tie stille hvis ikke man kan sige noget positivt ,der er ingen grund til at genere kattene de er alle søde og dejlige hver for sig,

• #9   24. jan 2009 Jeg kan heller ikke se nogen grund til, at såre folk på den måde. Kan man ikke lide katten så spring videre.

• #10   24. jan 2009 jeg er også ret måløs over at folk skriver sådan noget`!! det kan godt være at vi har ydrings frihed.. men har man ikke bare en smule respekt over andre mennersker..

Det er da heller ikke alle katte jeg slige synes om men jeg skriver da ikke negative kommentare..

• #11   24. jan 2009 Selvom man ikke kan lide killingerne, kan man da godt skrive det på en pæn måde..

Det står jo netop kommentare, så man SKAL ikke kommentere positivt, men der er bestemt forskellen på hvordan man siger sin mening

• #12   24. jan 2009 nej men selvom der ingen regler er at man skal kun skrive positivt ting.. så kan man da godt ha respekt for andre mennesker, og der en mange måder og skrive kretik. man behøver da ikke lige frem og skrive hvor er din kat dog grim eller hvor er den grum!! hvad for man dog ud af sånoget

• #13   25. jan 2009 Julie & Bailey A - jeg kan ikke se man ikke er respektfuld fordi man fortæller sin mening på en ordneligt måde smiley

Hvis jeg nu skriver jeg ikke kan lide dit profil bileld (hvilket jeg godt kan, men det er et eksempel ;)) Så betyder det ikke at jeg ikke har noget respekt for dig, det betyder bare jeg ikke kan lide billedet

• #14   25. jan 2009 T.J : det kan være jeg ikke har formulere mig rigtigt men det var også det jeg mente at hvis man har noget kretik så skriv det på en ordenlig måde..

Kommentér på:
kommentare

Annonce