{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

moralbegreber eller mangel på samme {{forumTopicSubject}}

På et andet forum diskuteres et forløb her fra KG.

Jeg svarede og blev faktisk helt chokeret da det gik op for mig at jeg ikke svarer på tråde fordi jeg gider ikke et menageri der kommer ud af det.

"Jeg er på det forum - og er forummets dumme kælling nr. 1.

Min moral har problemer med jeg opdager jeg jeg ikke svarer på indlæg -.fordi de anser det som nedhagling -. jeg mener nu det er mig der bliver det.

Men det forskrækker mig jeg kan komme derud hvor jeg holder snotten for mig selv "

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  moralbegreber eller mangel på samme
  • #1   1. feb 2009 øh lis, hvad er det for et forum... så vidt jeg ved, er der regler på div fora om at man ikke må skrive om andre fora..

smiler lidt.. ja du har din måde at sige tingene på, jeg fare også op ind imellen over dine indlæg, men det er jo bare din måde at skrive på..

jeg falder ned igen... smiler...

• #2   1. feb 2009 Ja, jeg deltager nu også sjældent, jeg tror det er fordi
    jeg føler ofte, jeg taler for døve ører (med hensyn til gode råd mod dit og dat)
    jeg føler ofte, at "kattens tarv" kan ligge på et meget lille sted, når ejeren skal op med pungen.

På den anden side, hvis ikke "vi" mokker åbner munden for at forsøge at banke forfuft ind i de katteejeres hoveder, ja hvem skal så ?

• #3   1. feb 2009 Det her lyder nok som fedteri, men jeg synes nu altså, at det er de råd og svar I kommer med, som er de bedste. Grunden til at jeg har en profil her er jo netop så mere erfarne og klogere smiley katterejere kan give mig råd og svar på de spørgsmål jeg nu måtte have. smiley

- Vibeke

• #4   1. feb 2009 Lis har ret - flere og flere af dem med stor viden og råd, holder sig væk efterhånden.
    Tit grundet, at i et forsøg på at hjælpe, bliver de opfattet som bedrevidende, og så sidder der 17 uvidende, der klapper hinanden på ryggen, og deler deres synspunkt, istedet for at tage ved lære.

Jeg har også læst den tråd på et andet forum - og man må jo desværre ikke nævne navne eller linkt til andre fora.

Men man må vel geren linke til tråde herindefra.....
    Såden kan en typsik tråd om uvidenhed se ud - og hvorfor prøve at hjælpe, når ingen alligevel gider høre?
    : http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=53070

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #5   1. feb 2009 Jeg har det som haneben.
    Svarer næsten aldrig, mest fordi jeg mange gange har oplevet at tale for døve ører.
    Jeg blivr dog mange gange nødt til at sidde på mine hænder, specielt i den tråd som Poly-cat henviser til.
    Jeg forundres til stadighed over folk spørger om råd, og så alligevel gør hvad de selv vil, selvom mange har givetvelmende råd.

Jeg springer osse nogle tråde bevidst over. Specielt dem som har en intetsigende overskrift.

• #6   1. feb 2009 jeg har en føelse af, at det er et fora jeg ikke kan komme ind på.. smiler..

Poly, hvor har du ret...

• #7   1. feb 2009 Ja, det vare ikke længe før vi ikke svare på div tråde.. for vi bliver jo bedt om at slappe af og sådan noget...

• #8   1. feb 2009 *og hvorfor prøve at hjælpe, når ingen alligevel gider høre?*

Selvfølgelig skal man hjælpe, men handler også lidt om hvordan man gør det.
    Hvis man næsten råber FÅ SÅ DEN KAT TIL DYRLÆGE i første hug, så har det nok ikke den helt rigtige effekt.

Men hvis man nu sagde: Det er nok en god ide lige at få Hr Dyrlæge til at se på katten, da det lyder lidt voldsomt .. så er modtager måske lidt mere modtagelig.

Kan selv blive oprørt og chokket nogen gange når jeg læser emner på diverse forums af enhver art, men tæller lige til 10 inden jeg svare, hvis jeg er røget op i det røde felt, for det når man altså længst med.

• #9   1. feb 2009 Jeg må så sige at når jeg opretter et emne omkring et spørgsmål eller brug for gode råd og vejledning, så håber jeg da på at det er en af jer "garvede" i katteverdenen der svarer og giver rådet. I har meget erfaring og viden at give ud af.
    Men det der går galt er altså nogen gange at man godt kan føle sig som en "dårlig katteejer", når man får svar på sit oplæg. Det har jeg da hvertfald prøvet herinde! smiley Men skrevne ord lyder også hårdt iforhold til talte ord smiley Men selvom man godt kan føle at man får en "verbal røvfuld" nogen gange, har jeg altså tit nydt godt af jeres råd smiley

• #10   1. feb 2009 'SUK* der er desværre rigtig mange mennesker her inde der kun gider at lytte til dem selv. Så snart der bliver rettet på disse personer, bliver man straks svinet til og efterfølgende blokeret så man ikke kan svare tilbage *suuuuk*

• #11   1. feb 2009 Sine: tror du ikke også at det måske kan være måden det bliver skrevet på?? smiley Der bliver virkelig skrevet hårdt herinde nogen gange.. smiley

• #12   1. feb 2009
    Dorthe J

Hårdt er ikke ordet, man skal godt nok vælge sine kampe og spørgsmål med omhu da ! Især hvis man ikke er hård hudet og kan se ud over de ret hårde svar.

Der er simpelthen spørgsmål jeg ikke vil lægge ude i det åbne forum, men ville vælge at lægge i den lukkede gruppe jeg er i .. da jeg ved at jeg der vil få et ja næsten prof svar i en yderst pæn tone !

• #14   1. feb 2009 Jøsses Maren - det handler i langt højere grad om at bliver man ikke bekræftet i det man gør så er tonen hård = læs dt vil jeg ikke høre, for det er besværlligt og det er dyrt, og iøvrigt ved jeg bedre selv.

Bliv og voksne og tag et ansvar for pokker.

• #15   1. feb 2009 Missemor *''

"Der er mange dygtige og erfarne brugere i grupperne,og tonen dér er skrevet på en ordentlig måde,så folk lytter mere til de gode råd :-)"

Er det du siger at at det er i grupperne ekspertisen sidder som folk vil lytte til når et drejer sig om noget så generet som kattesundhed?

Hvis det er, finder jeg det ganske forfærdeligt - grupperne er for det meste en samling ligestillede - ergo bliver svarene ikke bredde og mange nok.

Men jeg ved godt vi ikke ser på tingene med samme øjne Missemor, for mit vedkommende er ønsket at flest mulige kan komme med indput, frem for en lille gruppe der alligevel mener det samme som er så hyggeligt

• #16   1. feb 2009 Jeg er ikke tilhænger af gruppedannelser, netop fordi der kan komme spørgsmål og især svar, som HELE forum kan have glæde af.

Og så er dette vel ikke et forum for adfærdsvanskelige børn, der skal behandles med fløjlshandsker og med opbydelse af alle diplomatiske evner, når de opfører sig skrup-forkert.

Jeg tilstræber altid at svare venligt efter bedste evne og 40 års erfaring med katte på nært hold, men på indlæg, der i den grad viser mangel på ansvar og større hensyntagen til pengepungen end til katten, kalder jeg en skovl for en skovl og en spade for en spade.

• #18   1. feb 2009 Missemor,

Fornærmet, nej nu må du holde op -. ikke det mindste. Og at tro jeg farer i tasterne specielt for dig, ved du nu hvad så interessant er du nu heller ikke:-))

Jeg har ALDRIG sagt jeg ene og alene vide - det er noget du skyder mig i skoene for at så ser det igen ud som jeg er en dum kælling - og du er den søde og rare.

Der er bestemt en del der ved en masse om kattevelfærd her - men der er ikke så mange tilbage - de er flygtet at bare frustration.

• #19   1. feb 2009 "Taler du til kongen i en person, så får du kongen i tale. Taler du til svinet i en person, så får du svinet i tale"

Jeg syntes så ik det er så slemt her som det har været. Og ja, der er mange spørgsmål som er gengangere.
    Nu tømmer jeg mine kattebakker min. 2 gange om dagen hele året rundt. Så kan jeg altså også godt atter svare på:" Hun skriger hele tiden og tisser i vores seng, hvad er der galt"

• #20   1. feb 2009 Jeg har læst tråden og er lidt forvirret over trådstarter og hvor du vil hen? Måske er det bare mig eller?
    Ang grupperne kan jeg kun forsvare dem. De er hyggelige og holdt i en pæn og venlig tone. Ikke fordi vi er en gruppe af samme individer, men fordi vi Kan.. tale pænt til hinanden. Der er en stor forskel. Nu foregår der jo meget i gruperne og ikke kun kattesnak. I grupperne med kattesnak, vil jeg i et tilfælde som med den tråd der bliver linket til, også sige, gå til dyrlægen straks eller gå i det store forum, for dette ved jeg evt for lidt om, fx medicinen til katten (det ville jeg ski aldrig turde give mine uden aftale med dyrlægen, så selv jeres råd her, ville ikke være nok for mig, der skal en dyrlæge til)
    Heidi jeg syntes du dømmer grupperne meget hårdt, kalder dem de svage osv. Det ved du jo godt, at de ikke er. Nogen har ikke mod til, at spørge eller bare hygge skrive i forum, er det dem du kalder de svage? Det er nedladende sagt, for det gør dem ikke svage... Udover det, er vi mange der både skriver i forum og i grupperne.
    Jeg syntes grupperne er alletiders og rigtig hyggelige, men jeg syntes også forum er vigtigt at have.
    Vi kan alle lære af hinanden.

• #21   1. feb 2009 Lotte J

Kan du så forklare mig hvorfor selvsamme gruppetilhængere ikke taler pænt når de bevæger sig uden for dere grupper? Og en måde pænt defineres på herinde = giv mig ret, så har vi det alle godt, nå, katten har sikkert ikke..

Bortset fra det har et første indlæg i denne tråd ikke en pind med grupperne at gøre - men ene og alene min egen private moral er har lidt et knæk.
    Jeg er tll en vis grad holdt op med at give svar på tråde hvor katte har det dårligt, det gør nem'li mig dårlig - fordi det er helt og aldeles nytteløst hvis den der opretter tråden ikke bekræftes i sine valg. Gang på gang svines dem der forsøger hjælpe til: de er for hårde - de kræver dyrlæge - de er imod man lige forsøger sig lidt frem fordi et er week-end osv.

• #22   1. feb 2009 Jeg forstår dig godt Lis, og tanken om simpelthen at slette mig som bruger herinde, dukker mere og mere op.
    Netop den tråd, der henvises til, og desværre de mange tilsvarende, der i tidens løb har været af samme kaliber, gør, at jeg føler både min tid og ihærdige indsats for at hjælpe, omsonst.
    Endvidere kværner tankerne om de stakkels katte videre i hovedet på mig, når jeg har slukket for pc'en.

Og jo, lysten til at hjælpe og i det hele taget læse disse tråde, falder, og DET har jeg det lige som du dårligt med over for min samvittighed.

Men jeg holder nok ud lidt endnu ... for kattenes skyld!

PS: Og at tale "sødsuppe-sprog" til uansvarlige katteejere med pengepungen som første prioritet, DET gør jeg ikke. Det er trods alt voksne mennesker, det drejer sig om, og de burde først og fremmest kunne fatte budskabet og ikke hæfte sig ved tonen og blive "fornærmede".

• #23   1. feb 2009 Jeg vil bare lige sige at jeg synes det er møgærgerligt hvis de "garvede" katteejere/opdrættere forsvinder herindefra. Det vil være et stort tab, men jeg forstår nu også godt, at det er frustrerende for jer når I giver velmenende råd, men bare får en masse brok tilbage, fordi nogen er for sarte til at høre sandheden.

Der er nogle herinde som har en opfattelse af, at man ikke må svare i deres tråd, hvis man stiller sig kritisk overfor noget. Hvorfor kan folk ikke forstå at kritik kan være konstruktivt?

Så til Lis, *Mega* og andre, håber meget I bliver. Synes I kommer med mange gode råd og erfaringer. Og selvom trådstarter måske ikke reagerer på de gode råd, er vi jo stadig andre der kan lære af det smiley

• #24   1. feb 2009 Anette:
    Jo der bliver da skrevet hårdt. Men tror også nogen gange at det lyder mere hårdt en det skal.. selvom der er nogen gange at man godt kan se at det er ment hårdt!
    Syntes måske at man mere generalt skal skrive lidt mere med respekt til hinaden, da man jo som tidligere skrevet ikke kender hinanden privat herinde og det er let at misforstå ting smiley

Jeg lægger altid mine spørgsmål i et åben forum, for at få mest mulig respons, og jo jeg tænker meget over hvad jeg skriver og får formuleret i det forum smiley Men vil gerne have nogen erfarende inden for katteverdenen til at svare eller komme med gode råd. og når jeg starter et forum håber jeg da også på svar for nogen bestemte herinde, for det er dem der altid svarer mig og kommer med nogen gode forklaringer og svar smiley

• #25   1. feb 2009 Jeg er eget sjældent herinde, for jeg har samme tanke som mange af de goe gamle "kloge mennesker"

Jeg tvivler på, at nogle (skriver ikke alle) mennesker tager tingene til sig, uanset om det er skrevet med fløjlshandsker eller på den hårde måde.

Nogle (igen ikke alle) mener, at de har så meget styr på tingene, at de overser/overhører det der bliver skrevet. Skulle der komme uoverensstemmelser i forhold til de personers viden, så er man slee eller alt uligt andet..

Ang. den anden tråd så har jeg kun et at sige - stakkels kat...

BTW - Lis .. Du er sq ikke slem smiley Det mener jeg ihvertfald ikke ;-))

• #26   2. feb 2009 Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der stadig skal diskuteres om forum og grupper og hvem der er de "gode" og hvem der er de "dårlige" herinde.

Jeg synes det er super fint, at alle kommer med gode råd og skriver deres holdninger til tingene, men man behøver ikke være ubehøvlet. Dette er ikke rettet mod nogen bestemt, men er generelt.

Synes folk skal komme videre - man skriver i forum, hvis man har lyst og man er i grupperne hvis man har lyst. Der behøver da ikke være så meget ståhej over det.

• #27   2. feb 2009 Jeannette Z

Det jeg starter enne tråd handler ikke om grupperne overhovedet - at det så dukker op i tråden er en anden sag.

Min hodning kender du - jeg kender også din som gruppeleder, og helt ærlig den vil jeg ikke skrive om her, du vil bestemt opfatte det negativt - for det er det

• #28   2. feb 2009 det ville godt nok være en tab hvis de "garvede" opdrættere forsvandt herinde fra. Synes der er viden at hente fra jer. Ikke mindst fordi man kan få en god dialog, og danne sig netværk.

Jeg har ofte kigget i tråde hvor trådstarter eller anden som føler sig truffet i sagen, har kommet med enorme udbrud. Når man læser de råd igennem som, ja det er da ofte Mega eller Lis eller andre, som åbner munden, så er det ganske velment, og i mine øjne, helt almindelig råd om kattehold. Tøm bakken mindst dagligt, så kan det være din kat ikke pisser og skider overalt. Hmm.... Er det meget at forlange??

Lis, jeg forstår godt du er begyndt at holde dig tilbage, og det er fandme ærgeligt, men jeg forstår det godt, for der er fandme mange huk at komme efter, pga. almindelige råd om hvordan man holder katte.
    Jeg tænker tit selv at jeg ikke orker det.

• #29   2. feb 2009 Lis - jeg har ingen uoverensstemmelser med dig som gruppeleder. Jeg er hj- admin i nogle grupper herinde, det er korrekt. Mine egne grupper er du ikke med i og har heller ikke været. Du kan ligeså godt droppe at skyde med skarpt, for du rammer ved siden af! Hvorfor skrive "Min hodning kender du - jeg kender også din som gruppeleder, og helt ærlig den vil jeg ikke skrive om her, du vil bestemt opfatte det negativt - for det er det" .....lad være med at bringe det op, hvis du ikke vil noget med det alligevel!

• #30   2. feb 2009 Lis : Jeg mener nu heller ikk du er så slem.. hehe smiley

• #31   2. feb 2009 Det syntes jeg heller ikke selv - men jeg er jo også halvblind pt:-)

• #32   2. feb 2009 Jeanette Z

Så tager vi den her i stedet for via pb - du mener jo jeg ikke kan svare.

Hvorfor skriver du du ingen problemer har med mig - det passer jo ikke - du smider da ret hurtigt mig ud af din/e gruppe/r med en enormt vag begrundelse. Hva skulle årsagfen ellers være - at du ikke kan lide min profiltekst?

• #33   2. feb 2009 Lis... så slem er du slet ikke, selv om vi to nogen gange misforstår hianden, altså det vi skriver, ingen dårlig føelse af den grund..

vi er mange forskellige mennesker herinde..

jeg kan dog ikke forstå at vi ser forskelligt på den omtalte kat og dens ejer...
    igen stakkels kat...

• #34   2. feb 2009 Så Lis.

Hold fast og gør dig klar.

Du er en af dem jeg faktisk sætter allemest pris på herinde (og hvor vi ellers "mødes"), og det på trods af at vi nogen gange er meget uenige.

Det jeg godt kan lide ved dig, er at når vi er uenige i ét emne, spiller det slet ingen rolle i næste emne.

Sådan har jeg det selv, og sådan kan jeg mærke at du også er.

Vi to har godt nok "krydset klinger" i nogen tråde, men har alligevel altid kunnet holde en pæn tone til hinanden.

Og næste tråd, er så med friske øjne, og ingen skelen til hvad der blev skrevet en anden dag.

Sådan bør og skal det være.

I hvertfald hvis man er her for kattene og deres velfærds skyld.

Jeg har meget stor respekt for din viden og dit engagement. Og så er der ting hvor jeg er uenig med dig, men det er jo fordi jeg bare ved bedre. *griner*

Ja, du er skrap, det er jeg også.

Og hvis folk hellere vil stryges med hårene, så burde de jo lave sig et nyt forum.

www.jeg sigernogetogsåskaliallesynesdeterrigtigtforhvisiikkegørerinedladende.dk er ledigt

Hilsen Dorte der også lige vil sige at Hanne dette gælder også for dig, du er ligeså stor en kapacitet (du ved selv hvem du er)

• #35   2. feb 2009 Lis hvis du nu nærlæste mit indlæg vil du kunne se jeg skriver; vi er forskellige individer, så nej, hvorfor hulen skal jeg kunne forklare hvordan folk skriver, det ene og det andet sted. Det må du spørge hver enkelt om, for i de grupper jeg er i, er vi ikke EN´person, men mange forskellige, med mange meninger og holdninger.
    Ok, tak for forklaringen på hvad du ville med din tråd. Håber da at du får rettet din morale op igen.

• #36   2. feb 2009 Aih hold nu op

Lis er en bedrevidende møgkælling.
    .....hvis i spørger alle de forkælede unge mennesker/nye opdrættere, som altid får deres vilje/tror de ved alt.

Lis er et leksikon, som ik har pædagogisk sans. Saml guldkornene op, og kom videre *S*

• #37   2. feb 2009 Anne LOOOL:)

• #38   2. feb 2009 Susanne

Det ved jeg virkelig ik, føler du dig ramt *S*

Jeg skrev det i al mindelighed, da tråden er blevet en kende...host host

Tror ik ret mange kan sige, at Lis ik er hyper intra i sit opdræt. Hun går så liiige langt nok for de fleste (og hvem ville egentlig ik det??) Men det er for besværligt, og en "lettere tilgang" er ligeledes ok - mig incl

Jeg kender da opdrættere af min race, som er nøjagtig som Lis. man skal godkendes i hoved og numse, og de kommer selv med killingen. Men de har også noget alle vil ha, så de kan vælge og vrage.

Lis´s linier kender jeg absolut intet til. Om det er fordi hun bare gør sådan, eller om det er grundet linier....Det kan Lis sikkert fortælle

Men husk nu, at Lis har også været nyopstartet, og dengang, det var slet slet ik som nu.

Nu er det bare at suge til sig *S*

• #39   3. feb 2009 Jøsses der sker meget mens man er til tandlæge;-))

Det er rigtigt jeg ikke bærer nag - det er også rigtig jeg husker temmelig godt og at jeg aldrig går på komprommis når det drejer sig om mine dyr.

Tænk hvor ment det er idag at få information - der var ikke noget internet, som et et fantastisk værktøj hvis man ve hvilke kilder der er pålidelige, da jeg startede, så informationen måtte erfares enten på egen krop eller via min dyrlæge.

De linier jeg arbejder med har vist ingen interesse for nogen herinde - men jeg har flere gange skrevet min mening om fornuftig avl og kattehold - til mere eller mindre udbredt begejstring for KG's brugere.

Livet ville være nemmere var man lidt mindre nærtagende - tiden har lært mig det er godt at sove på informationer man finder lidt mærkelige og ikke helt går i tråd med egen opfattelse. Jeg har selv senere haft glæde af råd, som jeg, da jeg læste dem fandt lidt for bizzare.

Læs, lagr, forhold dig, og brug det hvis det bliver behov for det.

Den kommer lige igen, igen: For 20 år siden var jeg meget klogere, kunne ikke forestille mig andres meninger kunne være mere brugbare end mine egne:-)

• #40   3. feb 2009 Jeg syns som så mange af de andre at det vil være rigtig ærgerligt at miste de erfarende opdrætter.. Jeg har fået nogle rigtig gode råd til noget af det jeg har taget op..

men jeg kan dog godt forstå hvis nogle af dem der opretter spørgsmål herinde ikke er så gode til at vende tilbage, for nogle af indlæggene bliver meget ekstreme så man mister overblikket og så gå rigtig mange af de gode råd tabt i alt rodet...

folk har meget travlt med at gentage kritik, svine de "uvidende" til og kommer ikke med noget konstruktivt..

jeg mener det er ok at fortælle folk når de ikke handler ok, men så kom dog kom med hvad man mener bør gøres i stedet.. der er alt for mange der bare har travlt med at fortælle hvor forfærdelig de andre er.. og de ødelægger det jo for dem der kommer med noget konstruktivt kritik smiley

• #41   3. feb 2009 hold da op, hvis vi alle skulle til at slette tråde, fordi vi føler vi bliver angrabet, sikke mange tråde der så skulle slettes...

• #42   4. feb 2009 Jeanette Z

Hallo, igen et er ikke mig der startede med at blande grupper ind i den her tråd.

Hvor har du fra jeg ikke kan lide dig - og hvad drama snakker du om?

Men din formulering er interessant og temmelig småfornærmet.

Du må hjertens gerne få det sidste ord - for det begynder at blive lidt for umodent for mig.

• #43   5. feb 2009 Sesse - lige et lille sidespring mht. at google eller kopiere.

Når man googler, er det tit fordi, det er meget hurtigere at indsætte et link ell. kopiere, end at skulle bruge megen tid på selv at skrive ud fra den viden, man har.
    Desuden undgår man på den måde, at folk tvivler på rigtigheden af det, man skriver, ved at de f.eks. skriver tilbage "kan du dokumentere det?"

Jeg har efterhånden selv gemt nogle svar, jeg har sendt til de spørgsmål, der kommer igen, igen og igen, så derfor kan en del af mine svar være læst til hudløshed før.

• #44   5. feb 2009 Svare dig på hvad?
    Og hvad har jeg skrevet om dig du mener ikke passer?

Jeg har flere gange sagt undskyld hvis jeg har taget fejl.

• #45   5. feb 2009 Susanne *jeg snyder ikke* M

Det er da en klar hentydning til jeg er opmærksom på nogen mener jeg har lavet en fejl - hvad forkert er det i det, det er da temmelig ærligt. Og vedkommende er iøvrigt i denne tråd ser jeg, sp hvad er dit problem:-)

Susanne, bryder du dig om at blive beskyldt for noget du ved er løgn? Jeg beder kun om dokumentation - ikke andet.

Hvad jeg bruger mit liv til hvad der passer mig bedst, det er nem'li mit liv - jeg kommer videre i det omfang det passer mig;-)

• #46   5. feb 2009 Nu synes jeg godt det er kommet for langt ud..

i er blevet lige lovligt personlige..

dette skiver jeg ikke for at forsvare Lis, men forsvare den person det går ud over.. Lis kan ski godt være sød, jeg har nu også set hende give en undskyldning..

Jeg synes i skal stoppe denne hetz...

• #47   5. feb 2009 Der trænger godt nok til at komme en HA'er på banen i denne tråd, synes simpelthen også det bliver for meget nu. Så jeg synes I skal stoppe med jeres personlige hetz, lige nu.

• #48   5. feb 2009 Jeg har slettet en del indlæg som gik hen og blev personlige i denne tråd.

Hvis det fortsætter, bliver tråden lukket helt!

Så kan vi lige finde kammertonen frem igen, tak ;o)

• #49   5. feb 2009 PS. Indlæg som ikke holder sig til trådens emne bliver slettet!

• #50   6. feb 2009 Tråden for mit vekommende handler ene og alene om den frustration jeg føler - og har noget med nogle tråde her på KG om syge katte at gøre hvor de råd man får direkte tilsidesættes - og man ved bedre selv.

Og rigtigt inspirationen til tråden kommer fra et andet forum hvor net moral blev diskuteret på baggrund en en specifik sag

Det får mig til en vis grad til at holde igen med at komme med mit besyv - da det virker håbløst at bidrage til nogen der ved meget bedre - og slet ikke sætter sig i kattens sted - men bare ser tiden an.

Det er min frustration - intet andet.

Kommentér på:
moralbegreber eller mangel på samme

Annonce