446 visninger
|
Oprettet:
Adobe photoshop CS3 {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle. jeg har lige fået Adobe photoshop CS3, og jeg er temlig lost. har siddet og leget med det en uges tid... meen.. jeg er stadig lost haha
hvordan laver man rammer til et billede? nogle der kender programmet der kan hjælpe lidt?
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 225
Når man er nybegynder, så vil jeg råde dig til at låne et par bøger på biblioteket om photoshop med nogle øvelser og så søge på google:
photoshop tutorials
Evt. photoshop tutorial frame
Selv folk der underviser i det ved ikke alt. Det er et program med over 4 mio. forskellige kombinations muligheder, så det er ikke sådan lige til at forklare, med mindre man spørger om noget meget specifikt *G*
Ellers har jeg kun én ting at sige:
Leg, pil, øv, udforsk og leg
mar 2006
(deriblandt mig hihi)
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Emner: 42 Svar: 180
mar 2006
mar 2006
www.kattegalleri.dk/grupper/photoshop
www.kattegalleri.dk/grupper/dekreative
www.kattegalleri.dk/grupper/billedredigering
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Jeg har nok øvet mig i ca 5-7år på det...og der er mange ting jeg stadig ikke ved hvordan man gør.....men øvelse gør mester...så prøv dig frem, og lån en bog om det X)
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 109
Der findes programmer som er noget nemmer at gå til .. som f.eks Paint shop !
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
Vil give mange ret i at det ikk noget man mestre i hurtigt.. Vil os starte med paint shop pro evt. version 9.. Den er lidt nemmer og der findes utallige opgaver på nettet til den både på dansk og eng.. Jeg underviser i paint shop pro og har en mail gruppe til den samt med tiden bliver det os til photo shop jeg kommer til at undervise i..
Mange tror at når de skal igang med et grafik program jamen så det ih så nemt at lige lave dit og dat.. Nej nogle ting kræver lidt mere viden om programmet end andre.. Men gudskelov for nettet idag for der kan man finde mange opgaver de de forskellige programmer ved at google.. Jeg har os en hjemmeside hvor jeg ligger opgaver ud så sig til hvis nogen vil have link så sender jeg privat..
Øvelse gør mester som jeg altid siger så ihvertfald held og lykke og håber du kan bruge JemKem's svar..
KH mig..
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 109
Paint shop er nemlig rigtig god at starte med, Man kan alt i det.
Har lige lavet et album hvor nogle af mine egne billede designs ligger !
Har lavet tutorials til de fleste af dem.
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
Adobe photoshop CS3