{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

Min smukke Domico {{forumTopicSubject}}

jeg har flere gange siddet med min finger på sletknappen, men har ikke kunnet, så nu får vi se om jeg kan..
Domico er her jo ikke mere, han gik bort d. 29-12, han døde i mine arme..
Jeg har bare haft så svært ved at give slip, og har endnu ikke gjort det..

Jeg fik domico grameret og lagt i en urne, urnen stå stadig ved siden af min seng på en hylde i mit sengebord..
jeg har ikke kunnet får mig selv til at begrave ham..Men vil se om jeg ikke kan får mig selv til at gøre det i dag eller i morgen, så skal han ligges ved siden af de andre..

Domico er ud af egen avl..
han var bare så dejlig, han sov altid ved siden af mig og kysset mig om natten på min næse.. jeg savner ham..

Til Domico. vi ses min engel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min smukke Domico
  • #1   20. mar 2009 kan godt forstå dig

håber han får en plads ved siden af sine venner der ude, selv om det er svært

jeg er ked af det på dine vegne, det er svært af sige det sidste farvel men på et eller andet tidspunkt er du jo nød til det

må han vile i fred og

stor trøste krammer til dig

• #2   20. mar 2009 Tak skal i have, så nu kommer tårene igen.. men det er osse ok..

Åh Tina M.. det gør mig ondt..

• #3   20. mar 2009 Tina M, jeg forstod godt hvad du mente

• #4   20. mar 2009 Hejsa.
    Kender godt det er at miste. Det er jo kun lidt over tre uger siden vi mistede Twinkle og jeg tænker på hende hver dag. Vi fik hende hjem i en urne og grunden til det var, at dengang vi mistede vores første kat Bianco for 8 år siden, da boede vi i jylland i et rækkehus og der gravede vi ham ned. Nu er han jo stadig i Jylland og det har jeg det egentlig lidt skidt med, at han ikke stadig er hos os. Derfor vil jeg fremover benytte mig af urner og de bliver stående på hylde umiddelbart. Har ikke planer om at grave den ned. Jeg kan jo ikke vide om jeg vil bo her altid. Det er ikke unormalt at folk lader deres urne stå. Den er jo heller ikke grim at se på. For mig er det ikke unarturligt at den står her. Hvad andre folk måtte tænke er jo så ikke mit problem :o)
    Men skal da så også siges , at når du nu har de andre gravet ned, så kan jeg da godt forstå du vil have Domico ned til de andre. :o)
    R.I.P Domico

• #5   20. mar 2009 Hej Tina: Ja, hamn viste han var elsket..

Ja, jeg ved godt du har det sådan..

Hver gang jeg ville slette ham, fik jeg en følse af, at det var ikke tid..

Men nu er det gjort, og jeg har lavet et mindealbum til ham..
    Og der kan jeg skrive til ham..
    og andre må også gerne skrive en hilsen, det er ikke ssådan jeg mener det med at jeg der kan skrive til ham..

• #6   20. mar 2009 Jeg sagde farvel til min elskede Saki for et år siden på næste lørdag.
    Og stadig nu hvor eg læser jeres indlæg, står tårene i øjnene af mig.
    Hun blev 16 år og jeg elskede hende så højt.
    Hun blev "rigtig" begravet og hvor har jeg fortrudt det mange gange. Det sidste minde jeg har om hende, er hendes lille krop nede i et mørkt hul.
    Det var så jeg drømte om det mange nætter efter.
    Fremover skal mine dyr brændes og så har jeg bestemt, at begrave lidt af asken der hvor de boede da de døde og gemme resten, så jeg altid kan "tage" dem med mig.
    Jeg sagde for et år siden: "Jeg skal aldrig mere have kat igen!!"
    Man har et standpunkt til man tager et nyt og sådan flyttede der den skønneste hankat ind hos os i mandag.
    Jeg er allerede så glad for ham og jeg kan mærke helt indeni, at det bare var det helt rigtige.
    Mine tanker går med dig Hanne P....
    Jeg er sikker på, jeg VED lige præcis hvordan du har det!!

• #7   1. apr 2009 Så fik jeg endelig taget mig sammen til at begrave Domico, det var hårdt.. men nu er det gjort.. samtidgt fik jeg begravet min midekasse med Isbjørn.

Puha.. en hård dag...

Farvel Domico og pas nu godt på dine venner..vi ses

Kommentér på:
Min smukke Domico

Annonce