269 visninger
|
Oprettet:
Linux versus Windows?? Hva er bedst? {{forumTopicSubject}}
Ja, er der nogen der kender til Linux styresystem? Jeg leder efter en lille bærbar mini pc, og de er langt billigere med Linux, men aner intet om dette?
Ska bruge den i skole bla., så den ska ligesom kunne fungere sammen med word og power point bla.. hjælp mig!
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Jeg har lige købt med Linux - ØV, spild af penge.
De små med windows har allerede power point osv.
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 15 Svar: 54
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 15 Svar: 54
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 44 Svar: 232
Jeg fik den her computer af min ven der til daglig er it-chef i et stort firma.
Han er absolut tilhænger af linux og siger det er MEGET mere sikkert (mod virus og hackere osv) end windows, han siger windows er hullet som en si ved siden af.
Så er der en masse programmer osv der er gratis til linux, samtidig med det skulle være bedre..
Min lillebror siger: Linux er et rigtig godt program, men det er mest "nørder" der har det pga det er alt for avanceret i forhold til windows. Windows er meget mere simpelt.
Min veninde siger at det ikke er noget for en begynder med linux pga det er for avanceret, men for dem der er super dygtige til it, kunne de aldrig drømme om at bruge windows da det er på "børnehavestadiet" i deres øjne...
Men hvis du er vant til at arbejde med windows, så kan jeg fortælle dig at det ikke hedder windows i linux-systemet men openoffice, og de to programmer ikke er helt identiske, og at det godt kan give nogle problemer at lave noget på det ene, og forsøge at arbejde videre med det på det andet...
Jeg har ihvertfald ikke fundet løsningen på problemet da jeg prøvede det...
Jeg ved ikke hvad power point er, så det kan jeg ikke hjælpe dig med...
Linux versus Windows?? Hva er bedst?