{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Spørgeskema(skoleprojekt) om skønhed! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen(: Jeg er igang med et skoleprojekt om "Ekstrem Skønhed", og håbede der var en masse som ville udfylde mit spørgeskema(:

Alder;
Sport;
Hvad mener du om plastikkirurgi;
Hvad mener du er skønhed;
Hvornår er ens skønhed overdrevet;
Hvad er decideret klamt (Make-up, piercinger, tattoo);
Hvor skal en piercing ikke sidde?
Hvor skal tattoos ikke sidde?
Er plastikkirurgi iorden?
Hvor gammel skal man være for at få en tungepiercing;
..en næsepiercing;
..en madonna;
..en navlepiercing;
..en tatovering;
..for at begynde at gå med make-up;
Hvad mener du er det klammeste du nogensinde har set;

..På forhånd tak 8D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgeskema(skoleprojekt) om skønhed!
  • #1   27. apr 2009 Alder; 27

Sport; Ingenting lige pt

Hvad mener du om plastikkirurgi; Synes man skal være varsom med det.

Hvad mener du er skønhed; Kommer an på de øjne der ser. Det den ene person finder smukt kan være fuldkommen ligegyldigt for en anden person. Skønhed hænger sammen med personlighed - det kan ikke måles og ikke vejes. Jeg synes et menneske er smukt når vedkommende er det indeni. Og så er der overfladisk skønhed, når man ser et menneske og tænker " Wauw". Det er fork. typer mennesker jeg synes er smukke.

Hvornår er ens skønhed overdrevet; Når vedkommende ikke længere er sig selv.

Hvad er decideret klamt (Make-up, piercinger, tattoo); Jeg ved ikke om jeg synes noget er klamt, men nogen burde bruge mindre makeup.

Hvor skal en piercing ikke sidde? Alt under navlen

Hvor skal tattoos ikke sidde? Har ingen kriterier på det område.

Er plastikkirurgi iorden?Ja.

Hvor gammel skal man være for at få en tungepiercing; 18 år
    ..en næsepiercing;
    ..en madonna;
    ..en navlepiercing;
    ..en tatovering;18 år
    ..for at begynde at gå med make-up; Ved ikke hvor gammel man skal være til det - det må være en situationsfornemmelse. Men synes pigerne starter tidligt idag.

Hvad mener du er det klammeste du nogensinde har set; En person som har ændret alt ved det udseende naturen har givet. En, som ikke står ved sig selv. En der er gennemgående plastik - det synes jeg er for meget. Men igen er det op til personen selv.

• #2   27. apr 2009 Alder; --- 33

Sport; --- af og til

Hvad mener du om plastikkirurgi; --- Det er helt fint med mig, der er folk der har stor glæde af det efter evt. en ulykke og så er der andre der bare gerne vil "friskes" lidt op.

Hvad mener du er skønhed; --- skønhed kommer indefra, - dog er der mennesker der har fået et kønnere ansigt end andre,

Hvornår er ens skønhed overdrevet; --- skønhed kan ikke blive for meget.. det kan derimod "pyntedukker"

Hvad er decideret klamt (Make-up, piercinger, tattoo); ---Har endnu ikke mødt noget der var decideret klamt.

Hvor skal en piercing ikke sidde? --- det må være op til den enkelte at vurdere hvor man vil have den.

Hvor skal tattoos ikke sidde?--- se ovenstående

Er plastikkirurgi iorden? --- ja, det er helt iorden, - og op til den enkelte om der er noget man ikke er tilfreds med hos sig selv og om man er villig til at betale for at ændre det.

Hvor gammel skal man være for at få en tungepiercing; ---16 tror jeg nok

..en næsepiercing; ---16 vil jeg gætte på

..en madonna; --- aner ikke hvad det er

..en navlepiercing;-- også 16

..en tatovering; --- 16 måske 18

..for at begynde at gå med make-up; --- det må være op til de respektive forældre at vurdere dette, - min egen datter er 9 1/2 og hun skal vente til hun bliver 12 år

Hvad mener du er det klammeste du nogensinde har set; --- det ved jeg ikke??

• #3   27. apr 2009 Alder; 17
    Sport; dans
    Hvad mener du om plastikkirurgi; jeg er lidt ligeglad med det. Hvis dem der får noget lavet og er glade for det, så er alle vel glade..
    Hvad mener du er skønhed; en ting man ikke kan definere 100%
    Hvornår er ens skønhed overdrevet; det kan det ikke være (mener jeg)
    Hvad er decideret klamt (Make-up, piercinger, tattoo); 12-13 årige piger med waay too much make-up (hvornår lærer de at de ser super åndsvage ud?)
    Hvor skal en piercing ikke sidde? Det er op til den der får det lavet
    Hvor skal tattoos ikke sidde? Det samme
    Er plastikkirurgi iorden? det er helt iorden med mig, bare man er glad for det så er ingen skade sket.

Hvor gammel skal man være for at få en tungepiercing; 16 tror jeg
    ..en næsepiercing; 16
    ..en madonna; -en hvad for en?
    ..en navlepiercing; 16 (hvertfald hvis man har tilladelse fra ens værger)
    ..en tatovering ;18 (min storebror har lige fået en)

..for at begynde at gå med make-up; 13 MINDST

Hvad mener du er det klammeste du nogensinde har set; det ved jeg ikke...jeg har set så meget mærkeligt, men ikke decideret klamt

• #4   27. apr 2009 Alder;
    22

Sport;
    Haha,.. fitness af og til smiley

Hvad mener du om plastikkirurgi;
    Det er folks eget valg. Jeg forstår godt at nogle mennesker vælger det, eksempelvis efter et stort vægttab.

Hvad mener du er skønhed;
    Personlighed og udstråling

Hvornår er ens skønhed overdrevet;
    Når man mister sit personlige udtryk. Så er det ikke længere skønhed.

Hvad er decideret klamt (Make-up, piercinger, tattoo);
    Intet af det.

Hvor skal en piercing ikke sidde?
    I hovedbunden.. smiley Ej, det var dog et mærkeligt spørgsmål. Folk må da selv om hvor de piercer sig.

Hvor skal tattoos ikke sidde?
    Samme svar som ovenfor.

Er plastikkirurgi iorden?
    Ja, det synes jeg. Som sagt er det folks eget valg.

Hvor gammel skal man være for at få en tungepiercing; ..en næsepiercing;
    ..en madonna;
    ..en navlepiercing;
    Tror nok det er 15 år for alle piercinger...

..en tatovering;
    18 år

..for at begynde at gå med make-up;
    Det har vel ingen aldersgrænse. Men synes at nogen begynder liiige tidligt nok..

Hvad mener du er det klammeste du nogensinde har set;
    Donatella Versace smiley Ej, hun er skræmmende, men ikke klam.. Må svare at jeg ikke aner det...

• #5   27. apr 2009 Alder; 46

Sport; næ

Hvad mener du om plastikkirurgi; Jeg mener det har taget fuldstændig overhånd! At det er bekymrende, at så mange mennesker mener, de har behov for det, og lader sig operere for småting. At det er bekymrende og forargeligt at plastikkirurgerne vil operere for snart sagt hvad som helst.
    Plastikkirurgi er IMO primært beregnet for mennesker, der er blevet vansirede fx ved brandulykker o.a. ikke for pjat.

Hvad mener du er skønhed; Kattedyr smiley ellers er det vel en smagssag.

Hvornår er ens skønhed overdrevet; Forstår ikke meningen med spørgsmålet...

Hvad er decideret klamt; Lange negle, om de så er ægte eller kunstige. Især det yderste hvide stykke, uf og bvadr!

Hvor skal en piercing ikke sidde? For min skyld må folk blive piercet hvorsomhelst, (selvom jeg synes det er grimt med piercing i overlæben).

Hvor skal tattoos ikke sidde? For min skyld kan folk lade sig tatovere hvor de vil. (men tænk over, at hud med tiden bliver slap og rynket og tatoveringen bliver derefter;))

Er plastikkirurgi iorden? Ja for mennesker der har reelt behov for det, fx er blevet vansirede efter ulykker.

Hvor gammel skal man være for at få en tungepiercing; Jeg synes 18 år, for så er man myndig og bestemmer selv.

..en næsepiercing; samme

..en madonna; samme

..en navlepiercing; samme

..en tatovering; samme

..for at begynde at gå med make-up; hmm, synes i hvert fald ikke det er pænt til børn.

Hvad mener du er det klammeste du nogensinde har set; Lange negle.

Kommentér på:
Spørgeskema(skoleprojekt) om skønhed!

Annonce