{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattevits
  • #1   15. jun 2009 nemmerlig *ggg*

• #2   15. jun 2009 Katte er smartere end hunde. Du kan ikke få otte katte til at trække en slæde gennem et snelandskab.

• #3   15. jun 2009 En kat og en hund går en tur ned ad gaden. De kommer forbi en mand og katten spørger: hvem er det? "Det er min ejer" svarer hunden. Lidt senere kommer katten og hunden forbi en dame. "Hvem er det?" Spørger hunden. "Det er hende der bor hjemme i min lejlighed" svarer katten.

• #4   15. jun 2009 Hankatten Hektor løb rundt i nabolaget, ned ad sidegader, op ad brandtrapper, ind i kældre. En irriteret nabo bankede på hos ejeren og sagde: "Din kat styrter rundt som besat". "Ja, jeg er godt klar over det" svarede ejeren. "han er lige åblevet kastreret, og nu løber han rundt og aflyser alle sine aftaler!".

• #5   15. jun 2009 En mand får en kat og opdager til sin forbløffelse, at den taler fejlfrit dansk. Han tager den straks ned på stamværtshuset og vædder med alt og alle, om katten kan tale. Men nu mæler katten pludselig ikke et ord, og manden bliver grundigt til grin. På vejen hjem bebrejder han katten, at den ikke sagde noget. - "Se nu hvor mange penge jeg har tabt!" - "Du tænker dig ikke om," svarer katten. - "I morgen går vi derned igen, så vil de alle sammen vædde det dobbelte med dig, og så skal jeg nok tale..."

• #6   15. jun 2009 Loool smiley

• #7   15. jun 2009 Kommer tilat tænke på en tegning jeg en gang har set et sted med en hund og kat og deres forhold til dere ejer. Ved hunden står der: "Jeg elsker min ejer", og ved katten står der "Min ejer elsker mig"!

Men tak for et godt grin! smiley Det var nogle gode jokes.

• #8   15. jun 2009 HAHA.... fantastisk..

• #9   16. jun 2009 Hvorfor katte er bedre end en kvindelig kæreste:

1. Hun skælder også ud når jeg har været væk

2. Det er billigere at købe en pakke kitekat, vådmad til 2-3 kr end det er at købe en rose, resultatet er fred i begge tilfælde..;))

3. Hun tror ikke at man har været ude på sjov, når man kommer med en gave til hende

4. Hun bliver ikke sur fordi man sidder og læser en hel aften

5. Hun bliver ikke fornærmet særlig længe ad gangen, når man hellere vil sidde med vennerne og spille på nettet.

6. Hun bruger ikke evigheder hver morgen på badeværelset.

7. Hun tror ikke at telefonregningen bliver mindre, jo mere man snakker.

8. Hun bruger ikke en formue på alt muligt skrammel, bare fordi det var på udsalg.

9. Hun inviterer ikke sin mor på besøg et par dage, som hurtigt bliver til en måned.

10. Der er masser af plads i skabe, fordi hun er klædt på fra naturens side.

• #10   16. jun 2009 Hvorfor katte er bedre end mænd...

1. En kat lytter gerne hvis man vil brokke sig og gerne i flere timer.

2. En kat skal aldrig have at vide hvad der er korrekt brug af kattebakken.

3 En kat har ikke noget imod at blive brugt som fodvarmer.

4. En kat forstår vigtigheden af renlighed og god hygiejne.

5. Hvis en kat ikke kan lide en af dine veninder, forsvinder den bare.

6. Det er helt ok at skifte mening fra det ene øjeblik til det andet.
    -Katte forstår sådanne ting.

7. En kat kan godt være alene et par dage og overleve det.

8. En kat bøvser aldrig efter maden.

9. En kat er altid glad for at se dig træde ind af hoveddøren.

• #11   16. jun 2009 10 tegn på at din kat har lært dit Internet kodeord:
    1. Du får en masse e-mails fra en fyr der hedder "Fluffy".

2. Der er spor efter kattegrus i dit tastatur.

3. Du opdager at du er blevet tilmeldt underlige nyhedsgrupper som f.eks. dk.fritid.kattepleje

4. Du opdager at hjemmesiden www.kat.dk er blevet føjet til din liste over "foretrukne".

5. Der er bidemærker på din mus og den lugter underligt af tun.

6. Der er sendt hade-breve til Apple Computer vedrørende udgivelsen af deres nye program "CyberDog".

7. Dit nye ergonomiske tastatur har fået en besynderlig territorial aroma over sig.

8. Du finder konstant nye spil ligge og flyde rundt om i huset som f.eks. Mouse Hunt og WarCat II.

9. På IRC er du kendt som MuseKnuseren.

10. Du modtager nyhedsbreve i din e-mail fra Foreningen For Hundes Udrydelse.

• #12   16. jun 2009 6 tegn på at din kat planlægger at myrde dig
    1. Er pludselig blevet vældig kammeratlig og fortrolig med hunden.

2. Tager omhyggelige notater hver gang "Itchy og Scratchy" bliver vist.

3. Poteaftryk af kaliumcyanid over hele huset.

4. Dens garnnøgle er spøgfuldt bundet op som en bøddels løkke.

5. Har udviklet en pludselig interesse for økser og pistoler.

6. Du vågner op og finder en fugls hoved i din seng.

• #13   16. jun 2009 To hankatte sad på et tag og diskuterede hvem der var mest doven da den ene siger:

- I går satte min madmor en skål med fløde til mig, men jeg var så doven at jeg ik gad at kigge på den.

- Og hva så siger den anden. Hørte du hvordan jeg sad her på taget og hylede hele natten?

- Ja, og hva så?

- Det som skete var at jeg sad på mine nosser hele dagen og så gad jeg ik rejse mig..

Kommentér på:
kattevits

Annonce