520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Mad til fest Mad til fest

Kæresten og jeg skal holde fødselsdag her den 11 for familien, vi bliver ca 20 og jeg er helt på bar bund med hvad jeg skal lave til dem. Jeg ville oprindelig bare have lavet pizza og salatbar, men fødselsdagen er for alle de "gamle" så tror måske ikke de spiser det normalt. Jeg ved der selvfølgelig skal være salat men ellers ville jeg høre alle jeres gode ideer smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad til fest
  • #1   2. sep 2009 jamen hvis der kommer ældre, kan du jo lave dem nogle tarteletter til at starte på. Måske bare kold bord? altså sild og hvad man nu ellers får hos gamle hoveder

er snart uddannet kok og når jeg selv skal invitere "de gamle" laver jeg lidt af hvert. de har også godt af at prøve noget nyt:)

• #2   2. sep 2009 i stedet for altid de samme kedelige tarteletter- kan man købe filo dej og så skære dejen ud og ligge over en kop til passende størrelse, og bag i ovnen så har du en "tartelet" skal, og så marinere nogle rejer eller kylling med tomat, basilikum, olivenolie og noget rødløg og vende det sammen med noget rucola og smide i. lækker klassisk forret lavet med en ny tvist smiley er selv kok smiley måske med en hjemmelavet guacomole i bunden som creme

• #3   2. sep 2009 hvor meget må det koste? for ellers kunne i jo bestille en buffet ude fra smiley

• #4   2. sep 2009 du kunne også lave det classiske
    cylotte steg med bagte kartofler det kan næste alle li´

• #5   2. sep 2009 Du kan da også bare købe noget godt toastbrød, og
    så smørre nogle lækkre sandwich, og ved siden af
    kan du lave agurk og gullerøds stave....
    ingen strees og du for også lov at hygge dig :o)
    Håber at du for en god fødselsag.

• #6   2. sep 2009 Salat og forskellige grøntsagstærter. Tærterne kan laves i forvejen og lunes på dagen.

• #7   2. sep 2009 Det skal ikke være noget indviklet- er ikke selv kok jo hehe. Men det lyder ellers lækkert. Det skal ikke koste ret meget...overvejder glaseret skinke, flødekartofler og salatbar, men ved ikke om det er for almindeligt.
    Kunne godt finde på at lave grøntsagstærter ved siden af- mums!

• #8   2. sep 2009 Sidst jeg holdte fødselsdag lavede jeg mexicansk mad med mexicansk øl osv. Det var også til alle dem på 60+ men de var lidt skeptiske, men da de kom igang var de helt vilde med det.

• #9   2. sep 2009 Dorthe, jeg har det samme problem.. Overvejer bare brunch igen smiley - Det gjorde vi sidste år..

• #10   2. sep 2009 Det plejer vi også at holde- dejligt nemt, men kan bare kun en fredag i år- tror ikke der dukker så mange op så hehe smiley

• #11   3. sep 2009 Jeg kunne godt tænke mig a de måske kom til frokost, men så er problemet bare hvad du skal ha..

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #12   4. sep 2009 sidst vi holdt fest bestilte jeg en luxus menu fra den lokale slagter, det var så lækkert! Et stort hit blandt alle smiley

Kommentér på:
Mad til fest

Annonce