{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Høj / Ekstra Høj {{forumTopicSubject}}

bare et spørgsmål - men når jeg er inde og stemme på andres katte osv så står der at jeg har X antal ekstra høje tilbage. så er det jeg tænker : Hvad sker der når man ikke har flere Ekstra høje tilbage ? Skal jeg så optjene point til at få flere el kommer de bare når der er gået X antal tid ?

Bare en ting jeg lige undrede mig over (:
Ha en god dag alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Høj / Ekstra Høj
  • #1   11. sep 2009 Men det ville jo ikke give nogen mening - så har man sin profil i et år og har brugt alle ekstra høje, så de næste to år man bruger siden kan man ikke give flere ekstra høj ? /: Der kommer jo hele tiden nye katte ind på siden - men ja, det kan godt være. Synes bare ikke det giver nogen mening. hehe. (: ihvert fald tak for svar (:

• #3   11. sep 2009 Hm, det synes jeg er for dårligt .. (: hehe
    Kan godt se at det så man ikke misbruger det osv, men man burde bare få nogle nye ( Ekstra høj ) efter X antal tid.
    Men tak for svar (:

• #4   11. sep 2009 Det er rigtigt nok. Man har 20 x-høje til at starte med og får ikke flere, med mindre den kat man engang har givet x-høj slettes fra HG eller brugeren fravælger bedømmelser. Det er derfor en god ide at spare på sine x-høje.
    Man kan også godt selv ændre sine bedømmelser, hvis der f.eks. er kommet en kat ind, som man synes fortjener en x-høj mere end en anden som man har givet. Det virker måske bare lidt fejt overfor den som først fik bedømmelsen.

• #5   11. sep 2009 hmmm.. synes jeg af og til ser den kommentar.... øv, jeg ikke har flere x-høj men din kat skal ivhertfald have en stor høj...... og når man så kigger kan man se at vedkommende har flere x-høj...
    stå dog ved de bedømmelser man giver.. og hiver man en bedømmelse tilbage igen.. so what..... når man ikke har flere en 20 så vil der blive lidt gi´og ta´tilbage igen....

• #6   15. sep 2009 Jeg synes det er fair nok at der kun er 20 xtra høj at give. Du uddeler dem til dine 20 "ynglings katte" og kommer der en ny som fortjener den mere, så må man jo bare ændre sin bedømmelse på en anden kat.. Hvis man havde ubegrænset xtra høj så ville der jo være RIGTIG mange katte som fik mange xtra høje, og så betyder den vurdering ikke lige så meget, fordi det ikke ville være noget "specielt" at modtage en ekstra høj hvis man havde ubegrænset antal smiley

Kommentér på:
Høj / Ekstra Høj

Annonce