{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Satte gravid kat af :o( {{forumTopicSubject}}

Torsdag morgen stod der 2 åbne transportkasser ved et område med haveaffald , der var et håndklæde og tørfoder i begge kasserne , men kattene var væk øv !

Fredag morgen hørte jeg så en kat miaue , den løb mig nærmest imøde , det var en stor killing , jeg tog den op og den puttede sig bare ind til mig og spandt . Vi har en dame der fodre vildkattene , så der gik jeg over med den . Vi var ikke i tvivl om at det var en af dem fra transportkasserne , da vi aldrig har set den herude før .

Idag ringer damen så , der sidder en blåtortie mis uden for hendes dør , jeg kører derover . Katten virker lidt skræmt , men med lidt mad får jeg lokket den til mig . Hun er ret gravid :O(

Så nu er hun hos mig , men fatter simpelthen ikke hvordan folk har samvittighed til ........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Satte gravid kat af :o(
  • #1   18. okt 2009 ej... det kan man da ikke gøre mod sine katte... det er godt du tog den til dig... havde jeg også gjort... men forstår ikke hvordan folk bare kan sætte sine katte af....

• #2   18. okt 2009 Ja , heldigvis har vi fundet dem og givet dem et trygt hjem .

• #3   18. okt 2009 Ej, jeg forstår simpelthen ikke hvad sker i hovedet på folk når de gør sådan !
    Hvem i alverden kan være så hjerteløs?! smiley

Godt du fandt den, og gav den et godt hjem ..

• #4   18. okt 2009 godt den kom til et hjem hvor den helt sikkert ville få det godt og hvor den kan føde sine unger i trykke omgivelser...
    jeg har lige sendt dig en invitation til min gruppe for hittekatte...

• #5   18. okt 2009 Lonnie N : Jeg er medlem ;o)

• #6   18. okt 2009 hi hi hi
    jeg havde ikke lige tid til at tjekke op på om du var der og hukommelsen er ikke så god så jeg kan ikke huske hvem der er der og hvem der ikke er der.... men jeg er glad for at du er medlem.....

• #7   19. okt 2009 Så trist at høre sådan noget..... Godt du/i fik givet dem et godt og trygt hjem!(;
    To af mine katte (mille og pjuske) blev efterladt i vores have da de var 10 dage gamle vi tog dem til os og flaskede dem op.... Der kom 2 MEGET mærkelige damer (de snakker ikke med andre end hinanden, hvis man hilser på dem kigger de ned i jorden og sætter farten op og ''flygter'' fra en nærmest, går i vinter tøj når der er 25grader og vi andre er ved at dø af hede slag ovs.) og sagde om vi vidste der lå 2 killinger i vores have der havde ligget og pebet hele dagen - og nej gjorde vi ikke og min far havde været i haven hele dagen og havde hørt dem hvis de var der på det tidspunkt + den ene gemte sig så den kunne man ikke se .. så vi er 99,9% sikre på det er de 2 damer der havde lagt dem der for hvordan skulle de ellers kunne vide at der var 2? Vi fatter heller ikke de kunne gøre sådan noget vi var faktisk på vej til dyrelægen for at få dem aflivet pga. Vi aldrig havde haft kat før og vi skulle på ferie og kunne ikke have dem med der.. Heldigvis ringede en af mine klassekammerater hvis mor der havde flasket mange killinger op og sagde de gerne ville passe dem...
    Men fatter bare ikke man kan gøre det bare at efterlade 2 killinger eller sin gravide hun kat og håbe på nogle tager sig af dem eller at de måske dør.....

• #8   19. okt 2009 Nej , jeg fatter hellder ikke hvordan folk kan gøre det i dagens Danmark

• #9   19. okt 2009 puha sikke en historie....bliver helt vred på de folk der har et koldt hjerte...grrrr
    Men hvor var det godt du tog dem til dig...de killinger villle ikke have overlevet i den kulde hvis hun havde født udenfor....lille missemor

potekram og varme tanker herfra

• #10   19. okt 2009 Super flot, at du har taget dem til dig. Jeg kan også huske da vi fandt Ami i en container sidste år i slutningen af november som lille (og meget sulten) killing. Jeg fatter simpelthen ikke at folk bare skaffer sig af med sit dyr på den måde
    - I værste fald, kunne man i det mindste få en tid til en aflivning hos dyrlægen, hvis dyret er uønsket. Det har dyret vel bedre af, end bare at blive "smidt ud".

Kommentér på:
Satte gravid kat af :o(

Annonce