Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyllemiddel!
  • #1   28. okt 2009 alt det jeg har brygt/bruger dufter længe, men jeg er så heller ikke så mijøbevidst så jeg fylder rummet til skyllemiddelet helt op til lidt over max... jeg elsker bare dyften af skyllemiddel...

• #3   28. okt 2009 Lonnie: Jeg giver den nu også gas når jeg fylder i, men kan stadig ikke dufte noget, og det er Dun-lets Aroma Therapy jeg bruger..... smiley

• #4   28. okt 2009 det er også bare god....
    så ved jeg ikke hvad du skal gøre andet end når du har vasket det så lige det i en stor balje vand med godt med skyllemiddel i og så må du jo vride det i hånden og så tøre det der efter, men det er jo også et stort arbejde, ikke noget jeg ville gide... hi hi hi

• #5   28. okt 2009 hehe, nej det gider jeg godt nok heller ikke smiley

Forelskede mig bare i duften, det er den der hedder Relax, med Lavendel og Ylang ylang...

Købte den engang som body shampoo (hedder det ikke det?) og ELSKER simpelthen den duft, så syntes det ville være lidt skønt hvis mit tøj også duftede af det smiley

• #6   28. okt 2009 Solveigh : Hvis jeg lige må spørge, hvorfor gør du ikke det? (:

Trine P : Har du prøvet Dunlet eller Snuggle ?
    Jeg brugte på et tidspunkt en med æbleduft, kan ikke huske hvilke af de to ovennævnte det var, men DAMN .. Jeg kan love dig for det kunne duftes man, hele stuen duftede af æble efter det havde hængt til tørre smiley

• #7   28. okt 2009 Du kan jo købe en billig skyllemiddel uden duft f.eks. Neutral og tilsætte nogle dråber æterisk olie med de dufte du godt kan lide. Jeg har bl.a. en lille flaske YlangYlang (købt i en helsekostbutik) og blander lidt i en flaske med skyllemiddel/vand (så er det lettere at dosere). Synes det holder en fin diskret duft.

Jeg kan ikke fordrage hvis duften af skyllemiddel er så kraftig at den overdøver deo og parfume.

Et gammelt husråd er at lægge lavendelposer/potpouriposer ind mellem tøjet/sengetøj og håndklæder i klædeskabet.

• #8   28. okt 2009 Frk. Nat: Skrev tidligere i tråden at det er Dun-let jeg prøver smiley
    Men var det Snuggle den med duften af æbler, og er det grønne (sure) æbler? For den duft ELSKER jeg smiley

• #9   28. okt 2009 Prøver ikke skyllemiddel eller nogen former med parfume.. Bruger kun neutral, da jeg ikke kan tåle alt det parfume sæbe..

• #10   28. okt 2009 Nårh, ups :j Havde jeg ikke set, hihi smiley
    Ja, det var den smiley Fik brugt næsten to kopper (låget) og jeg kan liige love dig for det duftede ..

• #11   28. okt 2009 Uh, det skal jeg da vidst have købt så:-)

• #12   28. okt 2009 Dunlet Outdoor Fresh. Den er jeg bare vild med. Den er simpekthen så god!!

• #13   28. okt 2009 Jeg har heller aldrig brugt skyllemiddel. Det er fuldstændigt unødvendigt, som Solveig også siger.

Med henblik på denne sætning; "...men jeg er så heller ikke så mijøbevidst så jeg fylder rummet til skyllemiddelet helt op til lidt over max." Ja, så ved jeg slet ikke hvad jeg skal skrive, jeg er aldeles forbløffet.

• #14   28. okt 2009 <b>Drop skyllemiddel!
    Skyllemiddel er noget af det værste, du kan udsætte miljøet for. Det gælder også de miljømærkede varianter. Kalken er der alligevel.

Der er kun behov for skyllemiddel til syntetiske tekstiler – hvis der er problemer med statisk elektricitet . Det er nemlig det, skyllemiddel oprindelig er beregnet til. Og her kan du bruge eddike i stedet. Brug det på samme måde og i samme mængde som skyllemiddel. Tøjet lugter ikke af det, og det har samme virkning som skyllemidlet.</b>

http://www.elsparefonden.dk/forbruger/produkter/hvidevarer/vaskemaskiner/miljoe

• #15   28. okt 2009 Ja, jeg bruger nu altså stadig skyllemiddel, og det er jo et meget individuelt valg, og kun noget den enkelte person kan træffe ..
    Ikke fordi jeg er ligeglad med miljøet, men jeg gør andre ting istedet, såsom at købe økologisk osv ..

• #18   28. okt 2009 jeg kan ikke være mere enig med dig solveig H

• #19   28. okt 2009 Jeg er også begyndt at bruge parfume fri opvaskemiddel, for jeg har ekstrem håndeksem..

Men mærkeligt nok reagere jeg ikke på vaskepulver og skyllemiddel med parfume i....

• #21   28. okt 2009 Jeg har desværre kun et lille frimærke af en altan, så dne mulighed har jeg desværre ikke smiley

• #22   28. okt 2009 Solveig H : Okay, jamen synes egentlig du har ret mht. alt det parfume fis .. Altså, jeg elsker duften af skyllemiddel, så der kan jeg altså ikke lade vær smiley
    Men opvaskemiddel osv. kan det da være ligemeget om der er parfume i, nemlig også som du skriver, med al den allergi der er.. Desuden måtte det vel næsten være billigere for firmaerne at undlade brugen af farvestoffer og parfume ? smiley
    - og det er jo ikke som om bestikket og tallerknerne faktisk dufter bedre smiley

- og til det med tørretumbler, bruger jeg heller ikke .. smiley - men nogle gange kunne man godt lige bruge det, når man står med en våd trøje man skal bruge smiley

• #23   30. okt 2009 frk. Nat: jeg var i kvickly her den anden dag, og kunne kun finde en dun-let udgave med æble, så er det ikke dun-let du mener?

• #24   30. okt 2009 Hmm jo, det kan godt være det var den så. Men har du prøvet den?

Kommentér på:
Skyllemiddel!

Annonce