Er der en frisør til stede?! :-) Er der en frisør til stede?! :-)
Jeg har lige et par spørgsmål om hår, så håber der er nogen der kan svare
Hvor tit skal man vaske hår (Min veninde siger jeg vasker hår for tit, skal helst i bad hver dag)
Jeg fælder helt vildt, og kan ikke finde ud af hvad det skyldes? (Jeg har f.eks prøvet at tage silica i en lang periode uden virkning)
Jeg har læst et sted at hvis man ikke klipper spidserne så kan det være skyld i hårtab når man frisere sig ?
(Jeg prøver at få langt hår igen, så har ikke været ved frisør i snart et hår, og syntes det vokser meget langsomt!)
Håber der er en eller to derude der kan svare
Pote hilsener
Trine og Hawkeye
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 189
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 99 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.576
bruger du shampoo med silikone det er ikk godt for håret da det ka ligge et lag om dit hår og kvæle det
affedt dit hår en gang hver anden uge med opvaske middel
og brug en alm shampoo uden silikone
vask dit hår hver anden dag eller hver tredje
da dit hår har godt af at trække lidt fedt
så det ikk blir tørt
okt 2009
Jeg bruger TRESemmé shampoo og balsam, er det ikke godt nok?
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 171
Jeg får klippet spidser 2 gange om året,jeg kan til tider også fælde meget,men tror det er noget med årstiden at gøre.. Haa haa ligesom pelsdyr :o)
Jeg bruger hårkur 1 gang om måneden.
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 819
Jeg har haft ødelagt mit hår med for meget farvning og er nu ved at få et normalt hår igen, så fik klippet ret meget af det.
Samtidig fik jeg bud på at tage vetaminer det hjælper os på at hårdet vokser og kommer til at se sundt ud, samt som de andre siger undgå shampoo med silikone.
Og husk at få klippet de spidser, det er så træls at når det så bliver langt at man er nød til at klippe 5-10 cm af fordi det er grimt og spaltet.
Og det er ikke sundt at vaske det hver dag
Så undgå det.
Det med at fælde, det gør jeg os lige i tiden, det er pga den skiftende årstid, det er faktisk lidt ligesom med dyr
Og det skal jo skiftes lidt ud i hårdet så der kan gro noget nyt fint hår ud
okt 2009
Mht. shampoo'en, så har jeg lige brugt en formue på TRESemmé, så den holde rjeg mig lige til
Jeg vil undgå at vaske hår så ofte som jeg gør, og så kan jeg da høre at jeg vidst lige skal have fat i en frisør til at tage spidserne
Det med at fælde er ikke noget jeg gør lige nu, det har været et problem i snart to år!
har så lige læst mig til at det kan hænge sammmen med en sygdom jeg har, og at andre kvinder der har den er blevet pletskaldet :-s
Håber jeg ikke sker, for jeg elsker mit hår :-s
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
hvis jeg vasker søndag aften er det pænt hele mandag, tirsdag aften er det er ved at være godt fedtet og onsdag morgen ligner jeg lotte hisse
hvis jeg bare vasker det to dage i træk er det fedtet dagen efter.... det er rigtig irreterende.....
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 99 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.576
det er kun til at tage fedtet og så nul silikone i shampooen
Er der en frisør til stede?! :-)