{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Husgeråd søges til aws i maven {{forumTopicSubject}}


Her har jeg gået og været så stolt og glad for at jeg har haft et helt år uden en eneste sygedag... og så her i går ved en 17-tiden, gik min mave helt amok... Kastede op 3 gange på en time... og siden hen en gang hver anden time til omkring kl 2 i nat... Det er jo skønt at bruge natten på at sidde på lokum med en spand mellem benene.

Så nu har jeg her til morgen meldt mig syg på jobbet, æv også... Men nu skal min mave altså bare gå i orden i en fart...

Så hvad har i af gode råd, tips og ideer?

Jeg kender den med Kamille the, så overvejer om det er det værd at få noget ned i maven, men ved ikk helt om jeg tør.. Har det med at besvime når jeg kaster for meget op men holdt den dog gående i nat, godt nok knebent... men ingen blackouts...

Så er den med revet æble, men hvad er det egentlig godt for?

Og ristet brød... så tror jeg kiks er bedre men har ingen af delene hjemme..

hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husgeråd søges til aws i maven
  • #1   18. jan 2010 Ristede brød/kiks og drik cola hvor brusen er pisket ud. Så skulle det meget gerne blive dernede.
    Colaen gør så'en så brødet laver en klump nede i maven.. Håber det hjælper.


  • #4   18. jan 2010 et råd der virker hver gang her hjemme på tynd mave og opkast er katoffelmel i vand... det er super klamt, men det virker...

    det er vigtigt du kun bruger et lille glas og kun kommer så meget vand i som du kan få ned på en gang.
    så tager du ½ teske katoffelmel og blander i.
    søgr for at ha noget med en kraftig smag til bagefter, jeg bruger chokolade, til at tage den grimme smag.
    som sagt er det rigtigt klamt, men den virker HVER gang her.


  • #5   18. jan 2010 Idoform og Imodium, hvis du kender nogen der kan smutte på apoteket for dig?
    God bedring Janni.
    Ps. Ja revet æble er godt for maven, men kun når det er revet og jeg ved ikke hvorfor:) Sørg for at få væske og sukker ned, så får du lidt energi tilbage.


  • #6   18. jan 2010 Hey
    Tusind tak for rådene, har lige fået sovet lidt og mine kære forældre er kommet med kiks, kamille og coca cola... Så mangler jeg bare nogle chips.. tror jeg har nogle micropop.

    Lonnie det med kartoffelmelet lyder logisk nok, men ved ikk om jeg har mod på at få det ned smiley

    Lotte skulle have vidst det med idoform og imodium, men tror jeg skriver dem bag øret til en anden gang...


  • #7   18. jan 2010 Janni, ja det er faktisk gode ting, at have i hjemmet til hvis nu...:)

  • #8   20. jan 2010 Ristet/tørt brød er også godt, og banan og havregrød syntes jeg.. Min datter ligger også med opkast nu, har dog ikke gjort noget siden i morges. HUn har kun spist æbler hele dagen, og lidt ristet brød med banan på til aften og YMER med æble og banan i.
    Hun har drukket vand og cola, og her viker "ukurant" cola fint nok..
    God bedring...


  • #9   20. jan 2010 hvordan går det med maven...

  • #10   20. jan 2010 Tak fordi du spørger :)...

    Jeg har charmerende nok lidt af diarré hele dagen i går... i dag har jeg det så lidt bedre på det område... nu lider jeg bare af utilpashed og har ikke rigtig lyst til at spise noget... Har dog fået lidt havregrød ned, selvom den der grå masse ikke var videre indbydende når jeg har siddet og set på madprogrammer på fjernsynet hele dagen smiley

    Men kan mærke det ikke varer længe før jeg skal have mig noget rigtig mad... får helt lyst til ymer med æble og banan stykker som Lonnie skriver... savle savle...

    Kan hører der er flere for tiden der bøvler med aws i maven, så i det mindste er jeg ikk alene smiley


Kommentér på:
Husgeråd søges til aws i maven

Annonce