{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Woohoo... Succes {{forumTopicSubject}}

med børstning af Dufa i dag. Jeg fik da bare lige lov til at strigle hende med hele 3 forskellige slags børster i dag og endda i noget der mindede om 15-20 minutter. Der var slet ingen bid, riv eller leg med børsten. Hun synes bare at det var det bedste i verden her til aften. Jeg er helt i chok og synes bare at det er smadder skønt!
Startede lidt ud med lidt kattemalt og så nogle gærtabletter og så en lille børstetur og nussetur og så lidt mere børstning og en masse søde ord. - Det gik bare som en leg! Iiiiiih hvor herligt. :0)
Det var bare lige min lille succeshistorie i dag. Er bare så overrasket og glad. Søde, dejlige misser. *SSS*

Tænk engang.... Hun synes det var dejligt og slet ikke nogen sure miner... *smiler for mig selv* Heeeelt utroligt. *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Woohoo... Succes
  • #1   11. dec 2005 *S* Iiiih jeg kan kun håbe Nan... Kan kun håbe. *krydser fingre*
    Tror også den lille bandit har savnet mig lidt i dag. Det lader det til, så det kan godt være det bare var for at hue mig i dag. *G* Håber dog at hun så bare begynder at gøre det lidt oftere. - Bare for at glæde mig!! *G* Ja man har jo lov til at drømme, ikke? *LOL*


  • #2   11. dec 2005 *gg* Tak og i lige måde Nan... Glædelig 3 søndag i advent nemlig også... :0)

Kommentér på:
Woohoo... Succes

Annonce