476 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tinka
Tinka
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943

Opdateringer Opdateringer

Jeg har tit manglet opdateringer på tråde. Når nogen spørger om råd til syge katte eller andre problemer med katte, gives der ofte mange råd ....... og så hører man ikke mere smiley

Er det mon fordi det går skidt, men ikke har lyst til at opdatere?... (det håber jeg da ikke). Eller tror man, at vi andre er ligeglade? For så vil jeg da lige sige, at det er vi i hvert fald nogen, der IKKE er.

Den seneste tid synes jeg dog, at mange har været flinke til at opdatere på deres tidligere tråde. Og hvor er det altså rart, når brugerne vil fortælle om hvordan det er gået. Også når det er gået skidt, er det rart at få en opdatering.
Og når det er gået godt, så sidder man - jeg gør i hvert fald - med et stort smil smiley

Det er dejligt at glæde sig på andres vegne.
Og det er nyttigt at få opdateringer i det hele taget - det bliver vi alle lidt klogere af, og i sidste ende kan det komme andre katte til hjælp. .

Tak til alle, der opdaterer deres tråde smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdateringer
  • #1   2. mar 2010 Tinka, giver dig så fuldstændig ret og samtidig med det, så skylder jeg dig vel lige at fortælle at Turbo og Knirke blev kastereret og øremærket i fredags - i mit navn smiley
    Så her var en lille forsinket opdatering på 2 små hitte killinger...

• #2   2. mar 2010 Tror det er fordi TS har fået svar på sin problematik, og ikke tænker videre over at der kan sidde andre bag skærmen der er oprigtig bekymret for dyret. Men som man siger "intet nyt, er godt nyt" :oD

• #3   3. mar 2010 Tak for oplysningen Betina, men jeg var nu slet ikke i tvivl om, at Turbo og Knirke ville blive registreret i dit navn smiley

Michelle, jeg håber du har ret i, at intet nyt er godt nyt. (men det gælder nok ikke altid - desværre).

Kommentér på:
Opdateringer

Annonce