Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  makrel i tomat
  • #2   6. apr 2010 tak for svar smiley
    han fik også bare en lille smule som godbid

hva så med torskerogn må han godt få det?

• #3   6. apr 2010 Ja, torskerogn må den gerne få lidt af smiley

Så vidt jeg ved er det da værst med de store fisk mht tungmetaller. Har ikke hørt det før med rejer?

• #4   6. apr 2010 Mine får indimellem tørkosten både makrel, tun og torskerogn smiley

• #5   6. apr 2010 Det sker der ikke noget ved - heller ikke torskerogn, muslinger o.s.v. Vil så lige sige at tun nok er det værste m.h.t. tungmetaller.

• #6   6. apr 2010 super smiley
    dejligt at kunne give ham en lækkerbid en gang imellem
    med god samvittighed smiley

• #7   6. apr 2010 min svigermor arbejder på en fiske fabrik og vores cooner får makrel i tomat mindst en gang om ugen

• #8   6. apr 2010 Rikke S: hvorfor indeholder rejer tungmetaller? troede det var værst ved atore dyr der var sidst i fødekæden, grundet at de ikke kan udskille det spiste tungmetal!?

er rejeproblemet ikke det store saltindhold?

jeg troede tomater var fy for missen?

• #9   7. apr 2010 Jeg har heller ikke hørt om tungmetaller i rejer....... eller krabber, hummer for den sags skyld.

Tomater er ikke fy - og jeg ved at de kan forebygge forhudsbetændelse ved hunde, så måske også ved katte?

• #10   7. apr 2010 det er rigtig godt til hunde...vores for det engang imellem med ris da det er rigtig godt for deres pels

• #11   7. apr 2010 ok synes bare jeg læste noget om at soltørrede tomatar var giftige for dem, men kan jo være jeg husker galt så :-s

• #12   8. apr 2010 Jeg har også læst at tomater er giftige for katte og har af samme grund aldrig givet mine makret i tomat..
    Hmm

• #13   9. apr 2010 Da tomater hører til natskyggefamilien ligesom kartofler er selve planten (blade og stængler) samt de grønne frugter giftige (umodne tomater og grønne kartofler) Men røde tomater er ikke spor giftige. (grønne kartofler er også giftige for mennesker)

M.h.t. soltørrede tomater kan det være fordi de ligesom f.eks. tørrede abrikoser (undtaget de økologiske) bliver tilsat svovl som konservering, og for at bevare farven.

• #14   10. apr 2010 Det er ikke tungmetaller der er årsagen til at katte ikke må få rejer for tit. Det er salt og mineralindholdet der er for stort og som er usundt for dem.

Du kan sagtens give din kat makrel i tomat uden der sker noget ved det. Jeg oplever bare, at mine får dårlig mave af det, så jeg giver dem ikke det.

Så længe man ikke fodrer dem med tun, rejer, fisk og andet godt fra havet som fuldfoder, men kun som snacks er der ingen problemer i det.

Alt med måde :o)

Kommentér på:
makrel i tomat

Annonce