{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Gode bøger?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før første gang funde det dejligt ved og læse bøger har aldrig rigtigt kunne komme igemmen dem men så fik jeg den føreste bog af sigt larsson mænd der hader kvinder også var jeg solgt og er næste færdig med den sidste af de 3 bøger men da jeg jo er ny inde for bogverden så ville jeg høre om der var ogel som kunne anbefalde nogel gode bøger

det enest krav er at det skal være kimi bøger og meget gerne om noget som er sket virkeligt men er ikke et most..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode bøger??
  • #1   26. apr 2010 Er du til krimier må du gøre dig selv den tjeneste at stifte bekendtskab med Camilla Läckberg. Hun er fantastisk! :o) Lidt i samme genre som Stig Larsson og meget let fordøjelige.
    Hypnotisøren af Lars Kepler er også vanvittig god.
    Må der gerne være lidt gys hen over det, så er jeg stor fan af Dean Koontz især Eksperimentet er en god bog at starte med af ham.

• #2   26. apr 2010 ja det må gerne være lidt gys..
    jeg har altid godt kunne tænke mig og kunne læse en bog men har bare aldrigt kunne komme i semme de første side men nu er jeg hel bidt af og læse og da jeg jo snart er fædig med den sidste af de bøger bliver jeg jo nød til g kbe en ny bog inde jeg er færdig he he..

men tak nu ved jjeg da hvad jeg skal gå lidt efter..

• #3   26. apr 2010 Ja Dean Konnz er fantastisk samt Stephen king.

Jeg har læst en masse Jane Åmund og hun er fantastisk hun skriver meget om sin familie, og de var bestemt ikke kedelige, kan klart anbefales.

• #4   26. apr 2010 Hvad med "Den trettende fortælling"?
    Af Diane Setterfield
    Den er super god! smiley

• #5   4. maj 2010 Jeg har lige læst "husk mig" af lesley pearse færdig. Det tog mig en lille uge, det er en ordentlig mokker, men er du sindssyg den er god, det er længe siden jeg har læst sådan en god bog smiley Det kan godt anbefales hvis du er til drama og kærlighed, den er på ingen måder plat og det værste er at historien er autentisk!:)

Kommentér på:
Gode bøger??

Annonce