{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Hjælp til hårfarve! :-) {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige kattemennekser!

Nu her hvor jeg bare går og venter på at de små killinger vil ud af min prinsesses mave, så vil jeg da lige lave en lille hår make-over på mig selv.

Har farvet hår fra jeg var en 13 hår, så er ikke så meget i tvivl om hvordan man gør, men har alligevel et lille spørgsmål.

Jeg har sort hår, og laver nogle gange røde striber i det.
Jeg plejer bare at tage en hætte på og trække håret ud og affarve det, og så smide det røde i når det er tørret.

Men syntes aldrig den røde farve holder i så lang tid.

Skal jeg vente en dags tid før jeg hiver det røde i?

Og lige et bonus spørgsmål - hvis jeg har tynd hår, er der så noget jeg kan gøre?
Vasker hår 2-3 gange om ugen, bruger Tresemmé shampoo og balsam til farvet hår, og tager 3 silica piller hver dag.

Mange kattehilsener
Trine og Hawkeye og Duchesse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hårfarve! :-)
  • #1   2. maj 2010 dengang jeg gjorde det på en veninde som også havde sort hår gjorde jeg det samme og sys det holdt rigtig godt..

hætte på afbleje det vaske det ud og lige tørre det også det røde i og vælg en ret skrigende rød da farven jo bliver meget mere mat efter lidt tid =)

• #2   2. maj 2010 Syntes jeg valgte en ret skrigende en denne gang, men mener at jeg har brugt den før, hvor det hurtigt forsvandt.

Finder den lige, så jeg kan skrive hvad den hedder smiley

Det er Brilliance fra Schwarzkopf og så farven Kashmir rød, hvis det siger nogen noget, hehe.....

• #3   2. maj 2010 haha siger ikk noget har aldrig styr på havd farver hedder da jeg har farvet hår på mig selv så tit og ja andre så jeg ved præsis hvad jeg skal have så kender ikk navn eller nr eller noget hehe

• #4   2. maj 2010 du skal tænke på at lige så snart du bleger det åbner du dit hår fuldstendig op så det er modtagelig for alt.
    Det vil også sige at den røde ikke kan binde ordentlig til dit hår og det er derfor det falmer. smiley

Min mor er tideliger frisør hehe smiley

• #5   2. maj 2010 Hvor lang tid skal jeg så vente?

• #6   2. maj 2010 det handler ikk om at du skal vente med og farve det, da den røde farve stadig vil falme lige meget hvor længe du venter, en rød farve har svært ved og binde sig til håret generelt da en rød farve har mange farve pigmenter i sig og de skkal bruge noget til og holde sig fast til, og det kan det bedst i et naturhår ( et hår hvor der ikk er farve eller hvor det ikk er afbleget) og det har endnu sværer ved og hægte sig fast i et hår der er bleget da du fjerne alle farvepigmenterne i håret når du gør dette. men hvis du selvfølgelig gerne vil have de røde striber så ville jeg anbefale dig og få dem lavet hos en frisør f.eks, og hvis du laver dem selv, ville jeg anbefale dig og bruge farvebeskyttende shampoo samt balsam, og en farvebeskyttende kur i ca 1 til 2 gange hver 14. dag det kan hjælpe det så det ikk falmer så hurtigt, (kan anbefale dig Paul mitchell's farvebeskyttende serie. håber du kan bruge det (: og held og lykke

• #7   2. maj 2010 Det passer da ikk helt jeg sys rød hænger i som bare fanden havde engang rødt hår farved og havde virklig svært ved og slippe af med den

• #8   2. maj 2010 ja men havde du affarvet dit hår først ? og det er selvfølgelig heller ikk alles hår det falmer i, men generelt gør det, og den jeg skriver dette til har netop dette problem.

• #9   2. maj 2010 Ja noget af det var fordi jeg da jeg så noget sejt i xmen hvor hende pigen har hvide totter i pandehåret ville ejg da også have haha og har haft store lysestriber i håret..

Men tror så også mit hår er super modtageligt da jeg kan have farver i håret til ja jeg farver en anden over et halvt år efter..

• #10   2. maj 2010 ja så er dit hår ik så smadret,

• #11   2. maj 2010 Tak for jeres svar, jeg vil gå igang med striberne, hehe...

Og så laver jeg bare det røde med det samme, så må det jo farves op hvis det falmer smiley

• #12   2. maj 2010 Hmm kan godt være.. Men har ellers farvet mit hår i ja 7 år tror jeg. og det selvfaret kun farved engang af frisør da jeg var frisør model.

Men holder dejlig længe på farven

• #13   2. maj 2010 Lige en lille sidebemærkning, hvor ser man dog dejligt intelligent ud når man har den hætte på, hehe

• #14   2. maj 2010 Christ, nu er jeg i tvivl om det skal være striber, eller et eller andet smart med noget af håret...

Nogle forslag..

har skulderlangt hår, klippet i etager....

• #15   3. maj 2010 Ja jeg er førdig hos frisøren er træt at de ikk høre ordenligt efter hvad men siger til og faktisk klipper som de selv vil..

Og nå de siger en farve så bliver den bare langt fra der.

Så nope klipper og farver selv mit hår og har aldrig været gladere for det.

Kommentér på:
Hjælp til hårfarve! :-)

Annonce