3.053 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Nupo - efter 8 uger? Nupo - efter 8 uger?
Jeg starter på nupokuren idag.. Jeg har læst alle vegne at jeg må leve af pulveret i 2 mdr i træk - men hvad så efter? Er der nogen herinde der ved hvor længe pausen skal være?
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jeg ved at der kun er én bedste måde at gøre det på.. Men på den anden side, nupo er godkendt, det virker, meget lidt kalorier, og alle vitaminer osv man har brug for er deri. Så selvom jeg ved det ikke er det bedste, så kommer jeg nok til at leve sundere end jeg har gjort den sidste tid..
Jeg vil også lægge min livsstil om, men jeg har brug for at give kiloene et ordenligt spark i bagen, da det er rigtig mange kilo jeg skal smide..
Jeg synes også det er lidt nemmere når jeg skal følge en stram plan.
Ingen kur er jo for livet. Man er jo nødt til at lave sit liv om før eller siden for at holde vægten..
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 87
Jeg har også haft en fin intension om at tabe mig på nupo.... men holdt ikke ud i en uge - så skal nu til Tina´s version....
Har dog en veninde der tabte sig 15 kg på Nupo.... så......
Charlotte
jan 2007
Det er ikke for at være flabet, men der er ingen der kan sige noget der kan få mig fra det. I må gerne komme ud med det hvis behovet er der, men det er at tale for døve øre..
Det er gået fint idag. Det smager ikke fantastisk, men jeg klager ikke..
Stærtkt gået Therese, tillykke med det flotte vægttab..
jan 2007
Jeg bruger en side der hedder madital.dk .. Der kan man taste ind hvad man spiser, og på den måde se om man får for meget mad.. Så det vil helt sikkert være en stor støtte for mig om 8 uger.. Fandt ud af, efter 100 års søgen på nettet at pausen skal være 1 eller 2 uger..
(:
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 79
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
Det bedste vil helt klart være at ligge sin livsstil om - både kost og motion- Synes man skal undgå de såkaldte " slankekure" - så hellere motionere, spise sundt og evt. supplere med proteinpulver.
jan 2007
Nupo - efter 8 uger?