Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo - efter 8 uger?
  • #1   23. maj 2010 Det er en super god ide.. (: .. Jeg har også kun hørt rigtig gode ting om den der wii fit..
    Jeg ved at der kun er én bedste måde at gøre det på.. Men på den anden side, nupo er godkendt, det virker, meget lidt kalorier, og alle vitaminer osv man har brug for er deri. Så selvom jeg ved det ikke er det bedste, så kommer jeg nok til at leve sundere end jeg har gjort den sidste tid..

Jeg vil også lægge min livsstil om, men jeg har brug for at give kiloene et ordenligt spark i bagen, da det er rigtig mange kilo jeg skal smide..
    Jeg synes også det er lidt nemmere når jeg skal følge en stram plan.
    Ingen kur er jo for livet. Man er jo nødt til at lave sit liv om før eller siden for at holde vægten..

• #2   23. maj 2010 Zabrina..... har du smagt Nupo ?
    Jeg har også haft en fin intension om at tabe mig på nupo.... men holdt ikke ud i en uge - så skal nu til Tina´s version....
    Har dog en veninde der tabte sig 15 kg på Nupo.... så......

Charlotte

• #4   23. maj 2010 Jeg har tænkt mig at gennemføre den her nupokur .. smiley
    Det er ikke for at være flabet, men der er ingen der kan sige noget der kan få mig fra det. I må gerne komme ud med det hvis behovet er der, men det er at tale for døve øre..
    Det er gået fint idag. Det smager ikke fantastisk, men jeg klager ikke..

Stærtkt gået Therese, tillykke med det flotte vægttab..

• #6   24. maj 2010 Tak skal i have smiley
    Jeg bruger en side der hedder madital.dk .. Der kan man taste ind hvad man spiser, og på den måde se om man får for meget mad.. Så det vil helt sikkert være en stor støtte for mig om 8 uger.. Fandt ud af, efter 100 års søgen på nettet at pausen skal være 1 eller 2 uger..

(:

• #7   25. maj 2010 www.madlog.dk smiley koster 100 kr for 10 uger, men er super godt, så man kan holde øje med at man ikke spiser for meget smiley

• #8   25. maj 2010 Hvis du gerne vil tilføre lidt ekstra protein eller feks. undlade et måltid om dagen, så vil jeg anbefale dig at købe proteinpulver i stedet. Det kan du sagtens drikke istedet for, at spise aftensmad, selvfølgelig ikke hver dag. Men der er alt i du behøver.

Det bedste vil helt klart være at ligge sin livsstil om - både kost og motion- Synes man skal undgå de såkaldte " slankekure" - så hellere motionere, spise sundt og evt. supplere med proteinpulver.

• #9   2. jun 2010 smiley

Kommentér på:
Nupo - efter 8 uger?

Annonce