{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Kør selv ferie... {{forumTopicSubject}}

Jeg har nogle spørgsmål til jer, for kæresten og jeg har snakket om at vores sommerferie skal være kør selv ferie i år... Og målet er Koratien... smiley

Jeg ville så høre om nogle af jer har været på kør selv ferie og hvad i syntes om det...

Sov i, i telt da i var afsted??
Havede i selv mad med til aftensmad??
Hvor kørte i hen??
Hvor mange penge brugte i ca??

Hvad er jeres erfaringer med sådan en ferie??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kør selv ferie...
  • #1   23. maj 2010 følger lige med

• #2   24. maj 2010 Vi har holdt ferie i kroatien de sidste to sommerferier og vi elsker kroatien!!! Første gang var vi afsted med camp-let og sidste år med campingvogn. Vi har ligget på camping lanterna der ligger på istrien, en virkelig skøn plads. Den er kæmpe stor med to pool områder og lige ned til vandet. Der er købmand, fiskemand, grønthandler, vinhandler og selvfølgelig boder med tasker, legetøj og diverse andet, restauranter, og meget andet. det er billigt at campere i kroatien vi gav 4600 kr for 16 overnatninger, vi var to voksne og tre børn. Der er altid rent og pænt på toiletter osv. Det er lidt billigere at købe mad i kroatien end i danmark f.eks koster en pizza på en restarant omkring 40 kr. Vi kørte til nærmeste by (porec) og købte ind i konsum ( et stort supermarked) der er også en slagter hvor man kan få billigt kød. Grønt og frugt købte vi på pladsen hos grønthandlerne. Vi har brugt omkring 20.000 kr på ophold, benzin, mad, is og diverse. Husk at købe vignette inden i køre ind i østrig og i slovenien. det er et lille klistermærke som man køber på tankstationerne inden du når grænsen. Det koster en stor bøde hvis du ikke køber en. God ferie.

• #3   24. maj 2010 tusind mange tak for jeres tid til at skrive på mit indlæg..... Det har været en stor hjælp at kunne høre jeres erfaringer.... Vi har kigget meget på nettet, og er blevet mere friske på ideen om at køre selv.... smiley

Kommentér på:
Kør selv ferie...

Annonce