592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ligegyldige spørgsmål/ svar Ligegyldige spørgsmål/ svar

Hvilke tv programmer holder du mest af at se?

Jeg kan rigtig godt lide at se Spise med Price, Bonderøv og Barnaby er også ret populært her i huset.

Hvor tit læser du bøger? og Hvilke?

Jeg har altid gang i en bog, og lige for tiden er det egyptologi der bliver læst mest af, men jeg læser også stakke vis af skønlitteratur.

Hvem laver mad hjemme hos jer?

Her i huset er det så godt som altid mig der laver mad.

Find selv på andre ligegyldige spørgsmål, med dertilhørende ligegyldige svar smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ligegyldige spørgsmål/ svar
  • #1   20. jun 2010 Tv programmer der kan jeg lide alarm 112 fx ellers et program der hedder cakeboss på travel and living ellers dyrepolitiet på animal planet. Af bøger elsker jeg historiske romaner af Ken Follet.

Hos os er jeg kokken i huset og rengøringsdamen for den sags skyld :))

• #2   20. jun 2010 Her i huset bliver der ikke set meget fjernsyn
    Bøger bliver der læst meget af , har altid en i tasken (MED Underkop) af Bente Dragsbek, Handler om Nasser mor.
    ssamt en tykkere der altid ligger klar , i øjeblikket Carls Ewald " Grevinde Danner"

Her i huset skiftes vi til madlavning, manden gør rent og handler samt vasker tøj (jeg arbejder) Hunden passer jeg selv men den bliver luftet i løbet af min arbejdsdag af manden.

• #3   20. jun 2010 Tv serier.

Nu har vi kun to kanaler tv 3 og 3 plus smiley
    Så der er ikke meget at rafle om så det er top model, NCIS og hvad der ellers køre.

Kunne jeg selv vælge ville det være two and a half men, hope and faith og sådan nogle.

Bøger læser jeg meget sjældent da der sjældent er nogle der fanger mig smiley

Maden.

Er det mest mig og kæresten laver sovs eller steger kød når jeg har gang i det andet smiley

• #4   20. jun 2010 tv ser jeg kanal 5 og zulo og elsker serier som vender, nynne og sex in the sity.

bøger læser jeg ikke så meget af lige pt.

her er det mig der laver mad da jeg er enlig mor

Kommentér på:
Ligegyldige spørgsmål/ svar

Annonce