{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Glæder mig til at få min killing.. {{forumTopicSubject}}

Årh har brug for at komme lidt ud med hvordan jeg har det for tiden,.
Jeg glæder mig ubeskrivligt til at få min killing der er klar i midten af august,.
Da jeg har været nød til at droppe kontakten til min x, fordi han sagde det aldrig blev os igen, selvom vi var meget sammen 9 mdr efter han slog op.. Det var mega hårdt..
Og havde 2 dejlige veninde ville støtte mig i mit valg med bruddet af x.. og sagde at jeg altid kunne skrive til dem..
- i dag skriver jeg til min ene veninde, om hvad hun lavet og hun skulle til at køre hø ind, jeg skrev at jeg skulle komme hjælpe fordi jeg intet havde at lave,. Så skriver hun at det behøvet jeg ikke og det skulle jeg ikke gøre for hendes skyld,. Jamen Der følger jeg bare at jeg påtrænger mig for meget,. Er mega ensom, af at jeg har været van til at have min x på besøg meget,. har aldrig været godt til at be om selvskab fordi jeg har brug for det.. Jeg føler mkig ulækker og træls for tiden,. jeg har ingen glæde lige nu ud over at jeg skal have min kat,.

- Sorry men havde brug for at komme ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæder mig til at få min killing..
  • #1   29. jun 2010 undskyld alle fejlene,. er bare ret så ked af det..

  • #2   29. jun 2010 forstår dig rigtig meget mig og min kærste hmm ex ved ik øh har haft sådan op og ned i 2 år og han vil jo meget gerne når han ik har mig underlig med mænd men mine katte har hjolped mig meget igenem alle de triste dage der har vert i de 2 år der gået og har ikke rigtig så mange vender da mange smutted da jeg fik børn og er heller ikke så god til det med at komme i kontakt med nye mensker føler man trenger sig på bryder jeg mig ikke om smiley . forstår godt du glæder dig og ventetiden kan føles såååå lang s men det er også det vær sss

Kommentér på:
Glæder mig til at få min killing..

Annonce