{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Ang. trendsales - sprøgsmål.. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer som sælger fra trendsales meget?

For mit spørgsmål lyder på den handlen metode som hedder TS -
Hvor sikker er den?
Bruger i den?
Forstår ikk helt det gebyr noget de har?

Ja har prøvet at læse guiden men synes ikk jeg blev klogere nok end det er en slags betaling services der skal sikre begge partner..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. trendsales - sprøgsmål..
  • #1   13. jul 2010 gebyret er vidst for at bruge deres service.. Den er ret sikker.. Lige så snart anmodningen er sendt og godkendt af den anden part så får hver part en mail om modparten med email, tlf og adresse

• #2   13. jul 2010 For jeg kan se de fleste fortrækker TS metoden frem for andet.. Men der står fra 100 kr trækkes der vist 4 kr.. jamen hva så hvis det er ting til under så der ingen gebyr?

• #3   13. jul 2010 Puha der må jeg være dig svar skyldig

• #4   13. jul 2010 Hehe tænkte det nok.. Men der er vel ikk andet for at prøve..

• #5   14. jul 2010 Jeg har været på trendsales siden 2005. Gebyret - Puha. Den er dum. Men det er en sikker måde, ja. Jeg har haft over 200 handler, og der har aldrig været noget at komme efter.

• #6   14. jul 2010 Er det noget man mister meget fortjeneste på?

• #7   14. jul 2010 Hehe, jeg er også en meget meget flittig bruger derinde, handler flere gange om ugen, og har vist gjort det siden 2002 *SS*

• #8   14. jul 2010 hov, og gebyret er på alle handler, selv dem til 10kr som mange bruger fx i forbindelse med byttehandler. det er jo altså småpenge, og det ser jeg nærmest som betaling for at bruge ts, det er jo ikke noget vildt smiley

• #9   14. jul 2010 I længden vil man jo altid miste meget fortjeneste på småpenge, men som Tazzie også skriver det, så er det en måde at betale TS for at være derinde og sælge sine ting. Andre steder tager jo penge for det (udover dba.dk, men det er en salgsside i en helt anden boldgade).

Man kan også sagtens sælge + købe ting ved at gå udenom trendsales og sige man kun laver bankoverførelser, men så tror jeg også sikkerheden er på ens egen regning, og så kan man heller ikke give smileys/bedømmelser derinde (:

• #10   14. jul 2010 Vil i heller bruge TS end udenom? for tror jeg ser at fleste er tryg ved metoden TS har kun handlet der 1 gang men det var udenom da det var noget jeg skullle hente..

• #11   14. jul 2010 Jeg vil altid helst via ts handler, for det første fordi man så bruger dankort som jo er noget af det mest sikre måder at handle på, og så har man jo karaktermuligheden smiley

• #12   14. jul 2010 Det er meget sikre end Qxl. Da jeg íkke fik en vare jeg havde ventet på, hjalp deres avokater mig med at få pengene retur. Det gjorde de ikke på Qxl, de var ligeglade og sagde jeg bare skulle give en sur karakter. Ja det fik jeg jo så ikke pengene tilbage af.....

Jeg har handlet der rigtig rigtig meget og hvis man ikke er villig til at satse de par hunderede man handler for, så lad være. Det kan jo ikke undgåes der er brødne kar indimellem, andet ville da være mærkeligt!

Men go for it! Man bliver taotal afhæning, har taget en kold tyrker i et par mdr nu c",)

• #13   14. jul 2010 TS handel gør at du er mere sikker fordi at det bliver registreret hos TS at dig og køber/sælger har lavet en handel... På den måde kan man jo bevise købet hvis der skulle gå noget galt. Jeg har altid lavet TS handler men har engang haft et problem. Jeg købte en louis vuitton pung, men jeg havde stadig ikke modtaget noget efter en måned og jeg tog kontakt til TS om at jeg skulle have mine penge tilbage som de så sagde til sælger je skulle... Men i stedet sendte sælger pludselig pungen men det viste sig så den var falsk. TS blev kontaktet igen og de skrev flere gange til sælgeren men der blev ikke gjort mere. Jeg var endda i københavn og få bevis på at den ikke var ægte. Jeg meldte sagen til politiet men der kunne ikke gøres noget ved så lille en sag. TS gjorde heller ikke noget og har stadig ikke fået mine penge tilbage... Så helt sikkert er det altså ikke.

Kommentér på:
Ang. trendsales - sprøgsmål..

Annonce