fik cjok hos de gamle. {{forumTopicSubject}}
Hej vil lige state med at sige det ikke er om katte.
var over ved de gamle i går sammen med ungerne vi skulle hjælpe med at hive trassen op, ja mens vi sad og fik en kop kaffe ved haveboret sage min far lige pluselig har nogle set putte og havde da set den for ca 10 min siden så vi gik ind og ledte og ud igen og den var der ikke ( min far havde flytted noget stakit bag ved drivhuset for at få flisserne der om ) så den havde nok randt ud der og da den ikke er så gammel inu og ikke er vand til de omgivlser andet end turen hjem til mig tinkte vi det kunne være den var randt der over så min far gik der over mens jeg gik den anden vej og min mor og ungerne tog bilen og kørte ned ad i byen for at kikke, tror vi kalte og ledte i ca en time så da jeg var på vej tilbage af mødte jeg min far som ville hente knallerten for at køre lidt længer væk og kikke og jeg forsatte med at gå op kalle så hørte jeg en der køde på en meget lille pige aktig måde og tinkte med det samme det lød som putte så jeg løb efter lyden og kalte stadi og ver gang jeg sage putte gøde den så det måtte jo bare være den så stopped det og jeg kikked ind af de haver jeg kunne finde der var ikke noget med ved siden af mig var et meget stort staktit som jeg lige kunne se over , og der stod lille putte og flavred med halen sss ca 3 huse væk fra hvor de bor s jeg randte om på den anden side og fik putte med hjem ej hvor var jeg glad for at se hin igen sss
skal lige sige da jeg var lille misted vi en hund på 9 år som løb væk vi satte skilte op ringed til politiet og alt det der og var ude kl sent vær aften og kikke i alle gryfter og 5 månder efter bliv vi ringed op ef et par som havde fundet hvores hund i deres fiskedam der havde den lakt vintern over og bare tanken om den nok lige ville ha noget at drikke og så må ha gledet i der og kæmped for at komme op og til sist ikke havde flere krafter har fået mig til at græde mange gange så vi var alle utrolig bange i går da putte smutted en tur
undskyld stavefejl og undskyld det blev så langt.
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 46
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 573
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 46
jan 2008
jan 2008
fik cjok hos de gamle.