{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

åååh, at miste sin kat .. {{forumTopicSubject}}

Hej søde katte folk.
Jeg skal af med min dejlige Morgan, da jeg flytter til KBH og han ikke kan komme med. Han skal bo hos min kusine, som bor alene med hus og have og det hele, - så det kommer han til at elske... men hvor er jeg dog ked af at skal sende ham væk smiley

Kender i det?

Det er godt nok forfærdelit synes jeg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åååh, at miste sin kat ..
  • #1   30. jul 2010 Ja, du kommer til at savne ham, men så tænk på hvor godt han kommer til at bo

• #3   30. jul 2010 Alica A: Ja han får det godt, det hjælper da også rigitg meget på det smiley Men det er da ikke sjovt, at sende sin lille mis hjemmefra.. som ikke er så lille længere smiley

Stald Solskin! :
    Det er jeg ked af at hører. Det er trods alt værre når de dør smiley

• #5   31. jul 2010 Ja jeg kender det godt smiley

Får et år siden fik jeg 2 dejlige huskatte, århh hvor vi elskede dem, vi boede i lejlighed og sælger informerede os ikke om at det var udekatte smiley Der blev for meget hoppen ud af vinduet og miaven så det blev for synd, den ene kom ud til min mor og den anden lever sammen med en hunmis idag i et hus med adgang til have.

Får 3 måneder siden efter jeg var kommet mig over tabet af de 2 skønne misser fik jeg mod på katte igen og købte en 100% indekat og her får en måned siden fik jeg min Europe med Tavle som også er 100% indekat, jeg vil aldrig i mit liv begå den fejl igen ALDRIG smiley

Kommentér på:
åååh, at miste sin kat ..

Annonce