{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Kan katte godt blive skruk? {{forumTopicSubject}}

sidste år fik vi vores birma cille og da hun ankom havde vi killinger i huset hvor moderen ikke rigtig gad dem så cille tog hurtig over, så mormissen gav dem mælk og cille ordnede resten (næsten) hun elskede de killinger.. i år havde vi håbet på killinger på cille men hun ville ikke rigtig komme i løb så det er ikke blevet til noget endnu, men mormissen fra sidste år fik 5 killinger for en uge siden og i år passer hun dem til UG, men lige så snart Cille kan se sin chance vil hun ta killingerne, hun gør dem ikke noget men hun vil ha dem med sig, jeg synes det er lidt en underlig opførsel, eller er der andre der har haft lign. oplevelser?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katte godt blive skruk?
  • #2   13. aug 2010 hun er fuldstændig syg for at komme ind og putte med dem og så længe mormissen ikke sagde noget fik hun lov til at snuse lidt til dem, men jeg havde dog ikke regnet med at hun ville ta dem i nakken og prøve at tage dem med sig, men det er da sødt :0)
    Jeg havde faktisk også en hankat engang der var en rigtig legeonkel:0)


  • #4   13. aug 2010 Hi hi, ja hun får ikke lov til at gå med dem, hun må nøjes med hyggen under opsyn :0)

Kommentér på:
Kan katte godt blive skruk?

Annonce