Iiiiiiih hvor er jeg glad og spændt {{forumTopicSubject}}
Vi har efter intensiv boligsøgning og desperat bolignød i laaaang tid ENDELIG fået tilbudt en ordentlig lejlighed. Vi skal ud og kigge på den i morgen og jeg er simpelthen så glad at jeg næsten ikke kan sidde stille.
Hvor ville det dog være skønt at få 68m2 til os og Dufa. Dufa vil elske den lejlighed er jeg sikker på. I hvert fald hvis den er lige så god som den lyder. Der kommer til sommer en lukket terrasse på med termovinduer, og F*** hvor er jeg lykkelig lige nu! Jeg kan ikke beskrive det!
Jeg ville bare gerne dele ud af min glæde og lykke lige nu for jeg er ved at sprænges af spænding.
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH. Det kan være vi kan flytte fra det her lortested om et par måneder. Åååh hvor er det til at overkomme nu!
Er I ikke søde at krydse fingre for at det er en dejlig lejlighed og at min bank siger "GO GO GO" ???? :0)
*Bryder ud i sang* Jeg skal måske flyyyyytte... Woooohoooo
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Jeg holder jer selvfølgelig informeret. :0) I kan TRO at jeg holder jer informeret. Så let slipper I skam ikke... Muhahaha. Alle skal have det at vide når jeg er lykkelig. Hehehe... ;0)
okt 2005
Ja, det er et meget kendt fænomen det her med penge under bordet. Desværre! Fik så sent som i dag et tilbud på en lejlighed på 350.000 kr OG på 1.000.000, ja du så rigtigt... EN MILLION KRONER under bordet!!! Det er vildt!
Ville også gerne selv helst tro på at folk ikke var sådan, men sådan er det desværre. Det værste er jo at man ikke kan låne pengene i banken, da man jo ikke kan sige hvad de skal bruges til. Der bliver jo ikke stillet nogen sikkerhed for pengene. Men nu ser vi på det. Vores beløb er heldigvis ikke så højt - HVIS der overhovedet er tale om penge under bordet. Håber jeg ikke. Fyren der ringede lod sød og reel, så jeg håber vi misforstod!!
okt 2005
okt 2005
Jeg kan bare ikke forestille mig at man bare har den slags penge til at kunne give kontant. Det er i min verden helt utænkeligt! *G*
Nogen gange ville jeg også ønske at jeg ikke havde hele mit liv herovre og kunne flytte til Jylland. Boligerne er meget billligere + der er nogle søde mennesker derovre jeg gerne så mere til + min dejlige opdrætter og hendes gode kattepension ligger i Herning. :0) Hehehe... Der er flere ting der trækker!! Måske jeg kommer derover en dag.
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Iiiiiiih hvor er jeg glad og spændt