466 visninger
|
Oprettet:
hunde ejere {{forumTopicSubject}}
Ja dette har så ikke noget med kat at gøreog så lige lidt alliegel. Vi bor i et tæt bebygget område og er så uheldige at have en boende i nærheden der ikke respekterer alm pæne henvendelser vedr at føre sine hunde i snor. de løber ind i vores have, jagter vores kat og da jeg før er blevet bidt mege voldsomt er jeg rædselsslagen for hunde, jeg har gentagende gange bedt ham om at tage snor på dem uden at han har reageret og i dag for jeg så af vide at det vil han sku ikke jeg kan jo bare melde ham. Mit spørgsmål er kan jeg det og hvis jeg kan, så til hvem?
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 4 Svar: 41
Men ja, jeg tror godt du kan melde ham. Ikke hæng mig op på det. Men "han" (hans hunde) trænger jo ind på din grund og hærger/er til gene - og dette uden din tilladelse dertil.
Nogle hundeejere kan virkelig få mit p*s i kog :s
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
Mine forældre havde også problemer med deres nabo. Men det var, at deres skraldespande var overfyldte og der lå skrald inde på mine forældres grund. De tog billeder af det og gik til kommunen med det.
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 195
Felis: Ja det er jo netop også den slags jeg er bange for at han vil kunne finde på når han råber af mig og giver fingeren fordi jeg siger om han ikke vil være venlig at føre sine hunde i snor:(
jun 2010
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 4 Svar: 41
Men kan se andre også har sagt politiet. Hvis han virkelig er den der nedern hundeejertype, så er der jo nok ikke andet at gøre end at gå vidre med det. Han er jo åbenbart ikke til at snakke normalt med s:
jun 2010
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 41
jun 2010
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 9 Emner: 16 Svar: 139
min hund er altid i snor og er kun fri hvor der er hegnet ind og han får skideballe når han løber efter kattene om det er vores egne eller andre så vil jeg ikke have det.............
håber du finder en god løsning
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
Min bror er hus og hunde ejer og han har
haft problemer med at naboens hund gang
på gang løb gennem hæk og hegn, og ind
til min bror.
han sagde til naboen at hvos de ikke fik styr på
deres hund vil han aflive den.
Det skete så en måned efter....
Nu havde han kæmpet med deres hund i over
et år og var pisse træt af den, og han sagde at det
var lovligt, nu når han havde advaret ejeren.
Held og lykke med hunde ejeren
hunde ejere