{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

June M
June M
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 195

hunde ejere {{forumTopicSubject}}

Ja dette har så ikke noget med kat at gøreog så lige lidt alliegel. Vi bor i et tæt bebygget område og er så uheldige at have en boende i nærheden der ikke respekterer alm pæne henvendelser vedr at føre sine hunde i snor. de løber ind i vores have, jagter vores kat og da jeg før er blevet bidt mege voldsomt er jeg rædselsslagen for hunde, jeg har gentagende gange bedt ham om at tage snor på dem uden at han har reageret og i dag for jeg så af vide at det vil han sku ikke jeg kan jo bare melde ham. Mit spørgsmål er kan jeg det og hvis jeg kan, så til hvem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde ejere
  • #1   31. aug 2010 Er det ejerhus eller lejet hus? Hvis det sidste kan I i hvert fald sende en klage.
    Men ja, jeg tror godt du kan melde ham. Ikke hæng mig op på det. Men "han" (hans hunde) trænger jo ind på din grund og hærger/er til gene - og dette uden din tilladelse dertil.

Nogle hundeejere kan virkelig få mit p*s i kog :s

• #2   31. aug 2010 hmm...tror man skal melde det til politiet. Eller også kan man gøre det hos kommunen.

Mine forældre havde også problemer med deres nabo. Men det var, at deres skraldespande var overfyldte og der lå skrald inde på mine forældres grund. De tog billeder af det og gik til kommunen med det.

• #4   31. aug 2010 Ville egenlig helst have en fredelig dialog med ham og har virkelig prøvet men han hidser sig helt vildt op hvergang. Den ene dag jagtede de min kat så voldsomt at ham blev kæmpet op på et tag hvor det tog timer at få ham ned fra og manden gjord intet for at stoppe det, bliver simpelthen så rasende over det.
    Felis: Ja det er jo netop også den slags jeg er bange for at han vil kunne finde på når han råber af mig og giver fingeren fordi jeg siger om han ikke vil være venlig at føre sine hunde i snor:(

• #5   31. aug 2010 Tanja c: vores hus er lejet men hans er et han selv ejer

• #6   31. aug 2010 Ah træls smiley
    Men kan se andre også har sagt politiet. Hvis han virkelig er den der nedern hundeejertype, så er der jo nok ikke andet at gøre end at gå vidre med det. Han er jo åbenbart ikke til at snakke normalt med s:

• #7   31. aug 2010 Nej er desværre bare i tvivl om hvorvidt der er en lov der siger man skal føre dem i snor. Ved der er for de 13 racer der er i den nye hundelov, men dette er en hyrdehund og en labrador

• #8   31. aug 2010 Ring og tag en snak med politiet , de kan nok fortælle hva du kan gøre smiley

• #10   31. aug 2010 Takker for at du har sat alle paragraferne ind til mig, så har man noget helt konkret at bruge når man henvender sig hos politiet

• #11   31. aug 2010 nu er jeg hunde og katteejer og vil sige ham manden er da mildest talt en idiot ØV hvor er det lamt at sådan en kan ødelægge det hele for andre

min hund er altid i snor og er kun fri hvor der er hegnet ind og han får skideballe når han løber efter kattene om det er vores egne eller andre så vil jeg ikke have det.............

håber du finder en god løsning

• #12   31. aug 2010 Hej June.
    Min bror er hus og hunde ejer og han har
    haft problemer med at naboens hund gang
    på gang løb gennem hæk og hegn, og ind
    til min bror.
    han sagde til naboen at hvos de ikke fik styr på
    deres hund vil han aflive den.
    Det skete så en måned efter....
    Nu havde han kæmpet med deres hund i over
    et år og var pisse træt af den, og han sagde at det
    var lovligt, nu når han havde advaret ejeren.
    Held og lykke med hunde ejeren smiley

Kommentér på:
hunde ejere

Annonce