935 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Må man det?? Må man det??

Hvis en konkurrence er sat igang og de har skrevet nogle helt klare regler og hvornår og hvordan vinderen bliver fundet......

Må de så lave det om midt i det hele sådan uden videre? Det er en konkurrence på nettet..... Først handlede det om at få flest stemmer, men så lavede de det pludselig om til at de valgte vinderen i stedet........

Må man det ifølge markedsføring/aftale loven?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må man det??
  • #1   23. sep 2010 Er det Best Friend's konkurrence om hunde smil og tænder?

• #2   23. sep 2010 Må vidst ikke fortælle i dette forum hvad det drejer sig om, for så er det udhængning.

• #3   23. sep 2010 Nå ok...
    Men uanset hvilken konkurrence, så ved jeg faktisk ikke, om det er lovligt eller ej desværre...

• #4   23. sep 2010 Jeg ville personligt blive sur hvis en jkonkurrence blev lavet om efter jeg havde tilmeldt mig og den var gået igang..

Men den med fleste stemmer ER vel også vinderen?

• #5   23. sep 2010 Nej nu er det ikke vinderen mere.... Nu vælger de i stedet....

Jeg synes det er SÅ tarveligt!!

• #6   23. sep 2010 hvis det står i konkurrencereglerne, at den med de fleste stemmer vinder, og der ikke står noget om, at der tages forbehold for ændringer og sådan. Så er jeg meget sikker på, at man ikke bare sådan må ændre reglerne midt under en konkurrence.

Har haft noget erhvervsret i gymnasiet, og der havde vi også om markedsføringsloven. Det er bare noget møg, at den bog er hjemme hos mine forældre, for så kunne jeg lige slå det op.

• #7   24. sep 2010 Hvis det er det jeg tror det er, så er det jo fordi folk ikke fulgte reglerne...
    Der blev lagt en MASSE billeder ind som SLET ikke hørte til under det emne det skulle.

• #8   24. sep 2010 Ja lige mine ord Randi - hvis det altså er den konkurrence ;O)

• #9   24. sep 2010 Rikke- Vi snakker om den samme smiley Da de lavede den hvor det KUN var katte billeder, smed folk også billeder ind af deres hunde.... Hmmm....

Så jeg forstår godt de selv vil vælge de billeder der vinder, det er da værre folk ikke kan følge reglerne! så de bliver nødtil det fordi de ikke kan holde styr på det når der ligger 100 billeder som ikke høre til der....

Kommentér på:
Må man det??

Annonce