Vagtlæger vs. praktiserende læger. {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder med det problem, at jeg ganske enkelt ikke kan fordrage den læge jeg har, for han er en idiot uden sidestykke og så er det sagt! Så jeg skal have en anden læge.
Jeg har haft kigget meget på den oversigt over de praktiserende læger i min kommune, men kan sgu ikke finde ud af hvem pokker jeg mon skal prøve at tage.
DERTIL, så er der faktisk én læge som jeg oprigtigt talt er meget glad for, men som jeg ikke helt ved om jeg kan få mig.
Lægen er en mand der ofte sidder som vagtlæge oppe på Næstved Central sygehus. Ham er jeg kommet ind til nogle gange, fordi min egen læge som sagt er en idiot, og ikke vil tage mig alvorligt. Den her læge, er en TOTALT SØD og hjertevarm midaldrende irakisk mand, som er utroligt dygtig og som efter mine oplevelser med ham, er en mand der har det sådan, at har en patiient et problem, så skal problemet sgu løses og det skal løses NU! Han tiltaler mig rigtig meget den her mand, som læge, men jeg kan sgu ikke finde frem til om han er en praktiserende læge eller læge på hospitalet. Har ikke fået spurgt ham, men gør jeg næste gang jeg møder ham.
Hvis det er han er hospitals læge, og ikke læge i praksis som dem man har som egen læge, er der så nogle muligheder for at jeg kan få ham som min læge egentlig?
Vil nemlig meget gerne have den her mand, som min læge!
jan 2006
Følger: 52 Følgere: 56 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 436
men mon ik der er en af de andre praktiserende læger som også kunne være en god læge for dig? det er altid surt at have en læge man ikke føler man kan bruge til noget- men prøv evt. en af de andre læger.
Vagtlægerne er jo som sagt egentlig kun til hvis der sker noget akut som ikke kan vente til ens egen læge har åben....
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Vagtlæger vs. praktiserende læger.