{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Jeg søger en part (hest) {{forumTopicSubject}}

Jeg ved jo at mange herinde fra også har heste så det kunne jo være værd at prøve lykken smiley

Ja jeg søger som sagt part på en hest da jeg er 173 med lange ben er ponyerne ikke lige så gode.
Det skal være i Nordsjælland jeg bor selv i Helsingør.
Jeg har redet med undervisning siden jeg var 12 nu er jeg 19, så ser mig selv som en rimelig rutineret rytter.
Jeg er en blid rytter og går ikke ind for at bruge pisk eller spore.
For mig er det ikke vigtigt hvad hesten kan men at jeg passer sammen med den temperaments mæssigt.
Jeg er på kontanthjælp lige nu så prisen skal helst ikke være over 300.
Tilgengæld kan jeg tilbyde min hjælp i stalden evt.
Da jeg har stor erfaring med dette.
Jeg vil indtil videre kunne ride ret tit (3-5) gange om ugen vil også være en mulighed med kun 2 gange.
Men jeg står og søger praktikplads til min uddannelse som er dyrepasser med speciale i heste.
Så derfor ved jeg ikke hvor meget tid jeg vil havde når jeg har fundet den smiley
Det kan altid drøftes til den tid smiley

Har du flere spørgsmål skriver du bare smiley
Så håber jeg at høre fra jer/dig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg søger en part (hest)
  • #1   30. sep 2010 Hvor ærgeligt at du ikke bor på fyn, søger ellers lige typen til dig som kunne komme og ride min araber/welsh hest, da jeg ikke har meget tid til at få ham redet dagligt det næste årstid !
    smiley


  • #3   1. okt 2010 Amigo.

    Er allerede på heste-nettet smiley
    Og hestegalleri jeg har jo ikke en hest så ved ikke hvor relevant det ville være?


  • #4   1. okt 2010 God idé du allerede har oprettet en annonce på HN smiley
    Der har jeg oprettet en del annoncer og wupti vælter der ind med forskellige heste, der søger en passer/part.
    Også der jeg blev kontaktet af min nuværende part.

    Men held og lykke! smiley


Kommentér på:
Jeg søger en part (hest)

Annonce