Kære forum (kradsemiljø) Kære forum (kradsemiljø)
Efter at have ledt side efter side igennem, har jeg endelig fundet en side hvor der er nogle kradsemiljøer, som jeg synes er pæne og som jeg tror mine katte vil elske.
(link fjernet)
Er der nogle af jer der har handlet på denne side før, og kender i eventuelt noget til kvaltitet af kradsetræerne, de er jo ikke så dyre??
Og så en anden ting, for et par år siden købte jeg det her fantastisk kradsemiiljø (kan ses i mine fotoalbums under nyt kradsetræ)... Det er jo ikke længere så pænt, det trænger til nyt sisalreb på mindst 3 af pælene og den nederste kurv er ikke længere helt så vandret, men den er stadig elsket og samtlige katte tager sig en lur i den indimellem og så er der naturligt slid på det.
Kan man tillade sig at sætte det til salg for måske 0-200 kr... eller skal det bare ende på lossepladsen?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.013
feb 2007
Jeg må ind på petfun.de som Gitte J forslår og købe et, de er nu ikke helt tossede derinde og man kan få nogle med lidt tykkere pæle... bare irriterende det hele står på tysk
Tusind tak for alle jeres input
Når jeg får købt et nyt miljø, smider jeg det gamle på marked
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
(men desværre ser det ikke ud til, at de sender til dk
feb 2007
Gitte J jeg fandt faktisk en lille knap på petfun og så står det meste på engelsk, det hjalp gevaldigt på det, men tak for tilbuddet, kan godt ske jeg alligevel lige råwer på hjælp hvis jeg bliver i tvivl.
Er faldet lidt for det miljø der hedder Joy derinde, mine katte er ikke så glad for huler, så massere af ligge pladser er helt perfekt til dem...
Kunne virkelig godt tænke mig et kradsetræ med dobbelte liggepladser, så mine katte rigtig kan brede sig
Super fede kradsetræer derinde Tinka... altid godt med flere sider man ikke lige har været på før
dec 2006
Ja, det ser ud til at være fra samme producent; jeg kan dog ikke se helt de samme modeller. (har især kig på model 305 med de tre stammer).
dec 2006
Jeg tænker også om det måske kan være lidt vakkelvornt at komme op når der kun er køjer og ikke hylder at sætte af på?...
dec 2006
dec 2006
Bjarne burde virkelig tabe sig (vi prøver). Det ser så sjovt ud, når han jagter Bruno, og Bruno hurtigt klatrer op i sikkerhed i galoptræet. Bjarne er lige efter ham, men går i stå, lige idet han tager fat om stammen. Så får han sådan et sjovt ansigtsudtrykudtryk, som om han tænker " nåeh nej, det går vist ikke det her".
Ups. OT.
Kære forum (kradsemiljø)