734 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kære forum (kradsemiljø) Kære forum (kradsemiljø)

Efter at have ledt side efter side igennem, har jeg endelig fundet en side hvor der er nogle kradsemiljøer, som jeg synes er pæne og som jeg tror mine katte vil elske.
(link fjernet)
Er der nogle af jer der har handlet på denne side før, og kender i eventuelt noget til kvaltitet af kradsetræerne, de er jo ikke så dyre??

Og så en anden ting, for et par år siden købte jeg det her fantastisk kradsemiiljø (kan ses i mine fotoalbums under nyt kradsetræ)... Det er jo ikke længere så pænt, det trænger til nyt sisalreb på mindst 3 af pælene og den nederste kurv er ikke længere helt så vandret, men den er stadig elsket og samtlige katte tager sig en lur i den indimellem og så er der naturligt slid på det.
Kan man tillade sig at sætte det til salg for måske 0-200 kr... eller skal det bare ende på lossepladsen?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kære forum (kradsemiljø)
  • #1   23. okt 2010 Hvis du alligevel overvejer at smide det væk, kunne det da være at det kunne bruges i en overdækket løbegård eller lignende. Jeg kan desværre ikke bruge det da de "kurve" der er, hurtigt ville blive flænset her i huset

• #2   23. okt 2010 Ja synes jo også det er synd det bare skal smides ud, det er utroligt stabilt... Kurvene er lavet af flettede bananblade og er helt utroligt slidstærke, de står næsten som nye her på trods af 4 katte der bruger det flittigt hver dag.

• #3   23. okt 2010 Det du har kig på er stolperne for tynde og bundpladen ikke stabil nok.

• #4   23. okt 2010 Det var lidt det jeg havde på fornemmelsen Lis... Men de er nu flotte derinde, men nok for billige...

Jeg må ind på petfun.de som Gitte J forslår og købe et, de er nu ikke helt tossede derinde og man kan få nogle med lidt tykkere pæle... bare irriterende det hele står på tysk smiley

Tusind tak for alle jeres input smiley

Når jeg får købt et nyt miljø, smider jeg det gamle på marked smiley

• #5   24. okt 2010 Der går nok et par år, inden mine katte trænger til nye træer, men når den tid kommer, så vil jeg gerne have nogle herfra: http://www.katzenglueck.de/ synes der er nogle rigtig fine træer imellem smiley
    (men desværre ser det ikke ud til, at de sender til dk smiley )

• #6   24. okt 2010 Godmorgen smiley

Gitte J jeg fandt faktisk en lille knap på petfun og så står det meste på engelsk, det hjalp gevaldigt på det, men tak for tilbuddet, kan godt ske jeg alligevel lige råwer på hjælp hvis jeg bliver i tvivl.

Er faldet lidt for det miljø der hedder Joy derinde, mine katte er ikke så glad for huler, så massere af ligge pladser er helt perfekt til dem...
    Kunne virkelig godt tænke mig et kradsetræ med dobbelte liggepladser, så mine katte rigtig kan brede sig smiley

Super fede kradsetræer derinde Tinka... altid godt med flere sider man ikke lige har været på før smiley

• #7   24. okt 2010 Gitte J **de er da også rigtig fine, men de samme som du kan få hos petfun.de de er bare meget billigere og de sender til DK..:)**

Ja, det ser ud til at være fra samme producent; jeg kan dog ikke se helt de samme modeller. (har især kig på model 305 med de tre stammer).

• #8   24. okt 2010 Susanne, ja hængekøjer er som regel et hit, men er de så sjove, når de ikke er øverst i træet?
    Jeg tænker også om det måske kan være lidt vakkelvornt at komme op når der kun er køjer og ikke hylder at sætte af på?...

• #9   24. okt 2010 haha, nå ja, selvfølgelig klatrer katte ;-D (bortset fra katte, der er for tykke til at kunne klatre :S, som fx min Bjarne; han hopper fra hylde til hylde til køje).

• #10   24. okt 2010 Håber Garfields vægtøgning, stopper inden det kommer for vidt.
    Bjarne burde virkelig tabe sig (vi prøver). Det ser så sjovt ud, når han jagter Bruno, og Bruno hurtigt klatrer op i sikkerhed i galoptræet. Bjarne er lige efter ham, men går i stå, lige idet han tager fat om stammen. Så får han sådan et sjovt ansigtsudtrykudtryk, som om han tænker " nåeh nej, det går vist ikke det her".

Ups. OT.

Kommentér på:
Kære forum (kradsemiljø)

Annonce