{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projekt i skolen om dyrevelfærd..HJÆLP
  • #2   5. nov 2010 Okay takker..

Min kæreste har foreslået at jeg skriver om Etik og Morale også sammenligner Decartes etik og moral med nutiden! Kunne flå Decartes hvis det ikke lige var fordi han har været død i et par hundrede år eller mere..

Det ******* sømmede en levende kat fast, sprættede den op imens den stadig var levende fordi han mente at dyr kun var maskiner!

• #4   5. nov 2010 Susanne: Det er rigtigt nok.. Heldigvis har tingene ændret sig en del.. Ville være ked af at blive brændt på et bål.. Men der er desværre stadig lang vej indenfor dyrevelfærd..

• #5   5. nov 2010 **Find noget Peter Sandøe har skrevet..han har tjek på det.**
    Narh, det er der nok delte meninger om smiley

Men spændende emne. Og meget, meget, meget bredt! ... desværre, da der for de fleste dyrs vedkommende sanrere er tale om mangel på velfærd.
    Et evigt aktuelt emne er svineproduktion smiley (jeg har ikke turdet se det, men i sidste uge var velfærd (?) i svineproduktion emnet i Kontant på DR) .

Men der er jo i tusindvis af emner, du kan vælge.

Kig evt. ind på fx (link fjernet)

eller læs nyhedsbreve på http://www.dyrenes-venner.dk

• #6   5. nov 2010 Ja det er et utroligt bredt emne.. Og syntes ikke rigtig at jeg har lyst til at skrive om svin.. Det er der så mange som har gjort før mig..

Men har bestilt nogle plakater og foldere fra en organisation som jeg har planer om at hænge op på skolen, nu når jeg er i gang!

• #7   5. nov 2010 Ja, der er i hvert fald meget materiale om svin ...og lige meget hjælper det dem smiley suk.

Hvad med forsøgsdyr? (googl forsøgsdyrenes værn).
    Eller måske kæledyr.....
    Eller dyr i zoo...

Hvilken organisation har du fået plakater fra?

• #8   5. nov 2010 Ja det er der masser af!

Lavede projekt om dyreforsøg i folkeskolen! Der var min far godt nok ved at være træt af mig griner!

Har overvejet kæledyr og zoologiske haver.. Kunne måske få lov til at lave en lille tur til en zoologisk have for at se hvordan de har det?

Jeg har fået fra noget som hedder Anima.. Og har lavet et lille skilt til min kat hvor der står: I am not your new collar! Så vil jeg bruge den som forside.. Lærerne siger at vi skal være kreative! Hvis jeg lige kan få hende til at samarbejde..

• #9   5. nov 2010 Jeg synes det ville være spændende at se på hvor mange kæledyr der i danmark bliver fejlbehandlet af deres ejere fordi folk nemt opfatter deres små dejlige kæledyr som mennesker og derfor totalt glemmer at dyr har nogle behov som er væsentligt forskellige fra menneskers.
    Der går sjældent en dag hvor jeg ikke ser hunde, katte og heste der er alt alt for fede som følge af misforstået godhed fra deres ejers side. Nogle af dyrene er så fede at deres sundhed og førelighed er truet..
    Det er i mine øjne et meget stort og overset dyrevelfærds problem her hjemme...

• #10   5. nov 2010 du kunne ogsp skrive noget om alle de mennesker der skal redde killinger og leger babyer med dem, hvad der sker på sigt når de ikke får den rigtige opvækst, når de vokser op uden artsfæller... Hvilker skader det giver på lang sigt

Det er efter min mening misforstået dyrevelfærd

• #11   6. nov 2010 Maria: Det er faktisk ikke nogen dårlig ide, men så tænker jeg lidt på at det vil være en god ide at tage ud til et internat eller lign også snakke med dem, og det har jeg lovet mig selv at jeg aldrig gør igen af 2 grunde. Jeg har lyst til at tage samtlige katte med hjem og 2. Den eneste gang jeg nogensinde har været på et internat gik jeg grædende derfra fordi alle de små søde katte sad i burer og mijavede..

Joan: Ja noget af det holder stadig stik, sørgeligt nok, men det kan jeg jo også bruge mit krudt på at skrive om.

Min storesøster tog grumt pis på mig i går og skrev at hun havde fået en babysæls jakke. Så jeg begyndte at forklare hende om hvordan de bliver aflivet og flået, og hun blev bare ved med at skrive at det ikke betød noget for jakken var sååå blød osv.. Hun trykkede rigtigt på mine knapper og fortalte senere at hun ikke ville tage telefonen da jeg ringede fordi hun var færdig af grin fordi hun kunne se for sig selv hvor hidsig jeg blev! Mange af de ting som hun skrev, og heldigvis ikke mente, syntes jeg er gode eksempler på hvordan mange tænker og har det.

• #12   17. dec 2010 hejsa (:
    jeg har projektog vi skal skrive om dyrevelfærd og etik og så ville jeg lige høre om hvor man bestille plakater og sådan???

• #13   17. dec 2010 Projekt og *

• #14   18. dec 2010 Kan du gøre på anima.dk, mine er dog ikke kommet endnu.. Men fik 12 for min stil smiley

Kommentér på:
Projekt i skolen om dyrevelfærd..HJÆLP

Annonce