1.013 visninger
|
Oprettet:
Projekt i skolen om dyrevelfærd..HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Jeg skal skrive en 3siders rapport i skolen som dyrevelfærd, vi har selv måtte vælge emne, men jeg er begyndt at indse at det er et ret bredt emne!
Så nogen foreslag?
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 68 Svar: 402
Min kæreste har foreslået at jeg skriver om Etik og Morale også sammenligner Decartes etik og moral med nutiden! Kunne flå Decartes hvis det ikke lige var fordi han har været død i et par hundrede år eller mere..
Det ******* sømmede en levende kat fast, sprættede den op imens den stadig var levende fordi han mente at dyr kun var maskiner!
maj 2010
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Narh, det er der nok delte meninger om
Men spændende emne. Og meget, meget, meget bredt! ... desværre, da der for de fleste dyrs vedkommende sanrere er tale om mangel på velfærd.
Et evigt aktuelt emne er svineproduktion
Men der er jo i tusindvis af emner, du kan vælge.
Kig evt. ind på fx (link fjernet)
eller læs nyhedsbreve på http://www.dyrenes-venner.dk
maj 2010
Men har bestilt nogle plakater og foldere fra en organisation som jeg har planer om at hænge op på skolen, nu når jeg er i gang!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvad med forsøgsdyr? (googl forsøgsdyrenes værn).
Eller måske kæledyr.....
Eller dyr i zoo...
Hvilken organisation har du fået plakater fra?
maj 2010
Lavede projekt om dyreforsøg i folkeskolen! Der var min far godt nok ved at være træt af mig griner!
Har overvejet kæledyr og zoologiske haver.. Kunne måske få lov til at lave en lille tur til en zoologisk have for at se hvordan de har det?
Jeg har fået fra noget som hedder Anima.. Og har lavet et lille skilt til min kat hvor der står: I am not your new collar! Så vil jeg bruge den som forside.. Lærerne siger at vi skal være kreative! Hvis jeg lige kan få hende til at samarbejde..
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 75
Der går sjældent en dag hvor jeg ikke ser hunde, katte og heste der er alt alt for fede som følge af misforstået godhed fra deres ejers side. Nogle af dyrene er så fede at deres sundhed og førelighed er truet..
Det er i mine øjne et meget stort og overset dyrevelfærds problem her hjemme...
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Det er efter min mening misforstået dyrevelfærd
maj 2010
Joan: Ja noget af det holder stadig stik, sørgeligt nok, men det kan jeg jo også bruge mit krudt på at skrive om.
Min storesøster tog grumt pis på mig i går og skrev at hun havde fået en babysæls jakke. Så jeg begyndte at forklare hende om hvordan de bliver aflivet og flået, og hun blev bare ved med at skrive at det ikke betød noget for jakken var sååå blød osv.. Hun trykkede rigtigt på mine knapper og fortalte senere at hun ikke ville tage telefonen da jeg ringede fordi hun var færdig af grin fordi hun kunne se for sig selv hvor hidsig jeg blev! Mange af de ting som hun skrev, og heldigvis ikke mente, syntes jeg er gode eksempler på hvordan mange tænker og har det.
nov 2007
Følger: 126 Følgere: 125 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 59
jeg har projektog vi skal skrive om dyrevelfærd og etik og så ville jeg lige høre om hvor man bestille plakater og sådan???
nov 2007
Følger: 126 Følgere: 125 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 59
maj 2010
Projekt i skolen om dyrevelfærd..HJÆLP