{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Julegave ide {{forumTopicSubject}}

Min svigermor har bedt mig komme med nogle ønsker - gerne bare ét...
Mine svigerforældre vil forære min forlovede en bærbar i julegave, så de mener at jeg også skal have noget til cirka samme værdi...
Og jeg har bare ingen ide overhovedet... Overvejer om jeg også sku ønske mig en bærbar, men ved det ikke rigtigt... Synes det er vildt svært!
Så mit spørgsmål til jer er om nogen har nogen ideer til hvad jeg kan ønske mig? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegave ide
  • #1   6. nov 2010 Sofie H - ha ha, ja forkælet er vi ihvertfald! smiley Min kæreste er ene barn så han får i hoved og r** hvis jeg må sige det sådan smiley
    Jah, synes bare det vil være lidt spild for har en udmærket stationær computer, så mangler sådan set ikke en bærbar...
    Spillekonsol - tja vi har både ps3 og wii, så der mangler vi ikke rigtig noget...
    Overvejer et fjernsyn til soveværelset (det har jeg længe ønsket mig), og så måske noget dyr parfume eller nogle bøger eller sådan noget...

• #2   10. nov 2010 Hej igen smiley
    Tak for alle jeres rigtig gode forslag smiley
    Ville lige fortælle hvad det er endt med... Jeg har sagt at jeg ikke vil tage imod så mange penge fra dem, og da min svigermor så blev ved med at jeg sku mindst have for 1.500,- nu hvor min kæreste havde fået for 5.000,-, ja så bad jeg om at måtte dele pengene op så jeg kan få flere mindre gaver... smiley
    Så det er endt med at jeg får:
    - 3 bøger
    - En dyr parfume
    - En meget dyr (synes jeg!) halskæde
    - En bore/skrue maskine (fordi det mangler jeg altid!)

Så alt i alt er jeg godt tilfreds :o) Får det jeg står og mangler, og gerne ville ha købt hvis jeg havde pengene til det, så det er jo dejligt smiley

Kommentér på:
Julegave ide

Annonce