{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Ny hvalp {{forumTopicSubject}}

Vores naboer har fået en lille hvalp for ca.10 dages tid siden, de fik den om lørdagen og tog afsted på arbejde om mandagen og lod den være alene hjemme hele dagen, og den bare piver og hyler hele dagen smiley Har så ondt af det stakkels lille dyr som bare er blevet efterladt. Den kender hverken dens nye ejere eller omgivelser.. Den hyler og pivver stadigvæk, og er virkelig ikke tryg ved at være alene. Er det bare mig som er lidt sart og mener at de skulle have haft nogle uger fri så den kunne vænne sig til det hele? Jeg har bare så ondt af den når den piver og hyler på den måde smiley Har lyst til at gå ind og hente den og sørge for den hehe smiley
Men hvad synes i? Hvad ville i have gjort??
Knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hvalp
  • #1   24. nov 2010 Enig med dig smiley

  • #2   25. nov 2010 Ja jeg ved også godt at de har et arbejde som de skal passe, men i mine øjne så tager man nogle dage eller 14 dage fri så den lille kan føle sig hjemme og lærer at kende både omgivelser og nye mennesker smiley
    Men er da glad for at det ikke er mig som bare er lidt mere omsorgsfuld
    end de er...


  • #3   25. nov 2010 Ja, men så har du jo også været hjemme ved hunden i den første tid, og så kan det jo være ligemeget om man har fri eller er sygemeldt. Min pointe er bare at man helst skal vænne hvalpen til at være alene lidt af gangen i stedet for at bare smide hunden ud i det, og den så bliver rigtig utryg over det!!

  • #4   25. nov 2010 Vil ikke sige de skal holde fri, for den skal også vende sig til at de ikke er hjemme når de er på arbejde,
    men de skal da komme hjem når de har fri ...


  • #5   25. nov 2010 Ville vælge, at få den på et tidspunkt, man kan holde nogle dage fri, eller en weekend, ja de skal lære være alene, men i starten skal det kun været et par timer! Bare min mening, jeg var hjemme ved min første hun kigger, hver gang der var en pause i skolen, den anden har min kæreste gået hjemme ved.

  • #6   25. nov 2010 Da jeg fik Asti holdte jeg en uges ferie . Og det er jeg glad for , for den havde ekstremt svært ved at falde til ! Den var bange for os , og alt andet i lejligheden . Men jeg havde jo tid til at sætte mig og prøve at komme nær den . Det hjalp helt sikkert , for da den først var tryg ved mig , var den ikke så bange for det hele længere .
    Det er uforskammet at lade en lille hvalp alene fra første dag . Så må man sku hente den om fredagen så man har weekenden med den i det mindste .


  • #8   27. nov 2010 Har lige været fraværende i et par dage for jeg har været hjemme ved en veninde til noget tøsehygge, men ja det er altså det bedste når man får en hvalp eller en killing at man er der og bruger så meget tid på den som overhovedet er muligt smiley
    Jeg synes egentlig heller ikke naboen skulle have hund når de er så ligeglade med den, men det er jo så ikke mit problem, men derfor kan jeg da godt have ondt af det stakkels dyr smiley


Kommentér på:
Ny hvalp

Annonce