{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Er jeg gravid? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Håber nogen kan hjælpe mig.
Min kæreste og jeg har prøvet på at blive gravide i to ugers tid nu. Vi var ikke sikker på hvornår jeg fik ægløsning, så vi har stort set prøvet i to uger.
Nu er det så en uges tid siden at jeg, i følge en ægløsningsberegner, havde ægløsning.
Nu er det så begyndt at nive lidt i den ene siden af underlivet. Det har jeg ikke prøvet før, før et par dage inden min menstruation. Jeg skulle få menstruation omkring d. 5 dec.

KAN det være et tegn på graviditet? Nogen der har haft erfaringer med dette?

Håber nogen vil svare.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg gravid?
  • #2   25. nov 2010 Jeg har søgt som en gal på nettet, og kan se at jeg først kan tage en test mindst et par dage efter forventet menstruation..
    Ja - men tålmodighed, er ikke det jeg har mest af i denne situation..

• #4   25. nov 2010 Har bare læst på nettet, at det kan være fordi at ens livmoderhals er ved at udvide sig en lille bitte smule..
    - Er der andre der har hørt det?
    Jeg ved godt at det er for tidligt at sige noget endnu - alt for tidligt.

• #5   25. nov 2010 du er nok bare nødtil at have tålmodighed og se om din menstration kommer:)

• #8   25. nov 2010 Ja jeg har tænkt på at det ku blive et problem.. Hehe..
    Må bare tage den med ro. Selvom det er lidt svært..

• #10   25. nov 2010 Kan man slet ikke mærke efter så kort tid. Men rigtig meget held og lykke.

• #11   25. nov 2010 Jeg har en veninde og hun kunne altså mærke at hun var gravid en uge før forventet menstruation. Hun sagde at det var lige som om der var noget der boblede i maven og da hun en uge efter tog en test, var hun gravid. Det kan være at det bare var et godt gæt, men alle er jo ikke ens og det kan da godt tænkes at du kan mærke det allerede. Hvis man tager ægløsningtests, så skal man ikke "prøve" at blive gravid 2-3 gange om dagen, hvis man ved at man måske først har ægløsning om en uges tid. For hver "aflevering" fra manden mindsker kvaliteten af hans sæd:-) Så man skal ikke "arbejde" på det hver dag og flere gange om dagen*S*

• #12   26. nov 2010 Det kan slet ikke mærkes så tidligt - så lad være med at fokusere så voldsomt på det, I har forsøgt i 2 uger - nogle par må altså vente et helt år før der er gevinst og det er ganske normalt. Så ro på! smiley

• #13   26. nov 2010 kunne godt lyde som ÆL. synes du skal komme med ind på babygalleri smiley der er go viden inden for de fleste områder hvad angår børn, graviditet, fødsel mm. Super go side, med masser af råd,egen erfarring mm smiley Overvej det smiley

Kommentér på:
Er jeg gravid?

Annonce