{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Jeg fik et chok men handlede korrekt.. {{forumTopicSubject}}

Jeg sad stille i min stue og så film. Pludselig hamrede det på min dør og vindue. En ung mand fra 1980 (var tatoveret på hans håndled) stod og råbte... der er nogen efter mig og de har en pistol. Jeg fik min mand til at låse sig ind i skuret med ham. Ringer efter politiet. Naboen kommer ind. Jeg går ud i skuret. Manden har nu lagt sig ned og ryster. Jeg sender min mand ind efter tæpper. Der stopper han første gang med at trække vejret. Jeg får gang i hans vejr træning, og dette gentager sig 2 gange. 4. gang får han hjertestop, og jeg skriger til Finn den ambulance fanme skal komme nu, ellers kan jeg ikke holde liv i maden. Efter 5x15 hjertemassage tryg og luft, kommer der igen en puls. Jeg giver kunstigt åndedræt omkring 1 min mere, og derefter kommer han til sig selv igen. Jeg snakker med ham, holder hans hånd og når han er ved at stoppe med at trække vejret giver jeg en lussing. Politiet kommer efterfulgt at af ambulance, og læge. De overtager, og bliver i ambulancen 15 min inden han er stabil til at køre...

Jeg var på et tidspunkt meget meget bange for jeg ville overlevere en død person til ambulancen... Nu sidder jeg i totalt chok..!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg fik et chok men handlede korrekt..
Kommentér på:
Jeg fik et chok men handlede korrekt..

Annonce