{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Hjælp!! Sår der klør!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Det her har plaget mig i et stykket tid, det startede med at helt uventet en aften begyndte det at klø helt vildt oven på min fod, så meget at jeg også kløede mig i søvne, så jeg fik et kæmpe sår, nu er der kommet skorper på, men nu er det begyndt at klø helt vildt igen også lidt ved siden af og der er ved at komme sår ved siden af også.
Jeg overvejer at gå til lægen med det, men tænkte jeg ville høre om nogle herinde havde en idé om hvad det er??

Håber i kan hjælpe mig smiley

God jul..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!! Sår der klør!!
  • #1   17. dec 2010 Det er jo lidt svært at svare på, hvad det kan skyldes at du klør. Det kan være mange ting: en allergisk reaktion, loppebid, insektstik, ringorm m.m. men for at stilne kløen og desinficere såret plejer jeg at bruge aloe vera (planten, hvor jeg brækker et lille stykke blad af og smører saften på). Og så vil jeg checke dyrene for evt. lopper.

  • #2   17. dec 2010 nogen mennesker kan blive " angrebet " hvis katten har pels mider.... skal lige siges at det altså ikke er nemt at se om den har det.... jeg ville snakke med dyrlægen om behandling mod pelsmider der findes nemlig noget som dækker ind mod både det og lopper

Kommentér på:
Hjælp!! Sår der klør!!

Annonce