Dilemma uddannelse .. {{forumTopicSubject}}
Heej KG.
ihh må bare ud med det her..
Jeg er lige begyndt på uddannelse som cater eller gastroms ass. skal have noget vejledning på mandag til hvadjeg bør gøre.. Nå men jeg er rigtig glad for det og det er rigtig godt.. Jeg har lige brugt næsten 2000 kr på tøj og knive, og interessere mig rigtig meget for det.
Jeg er så lige blevet ringet op af min kammerat omkring en dyrehandler hvor jeg søgte læreplads i efteråret, at han havde måtte fyre den elev han havde ansat.
- så hvis jeg var interesseret kunne jeg evt. få en chance.
Det ville være mega fedt og komme i en dyrehandel og arbejde da det er en stor interesse for mig ligesom det at lave mad.
Jeg sys det er mega svært hvad jeg skal vælge. men har sagt til min kammerat at han kunne da sige til ham butikchefen som er en ven af ham at jeg evt. kunne komme og prøve det et pr. dage i min vinterferie..
ihh måtte bare ud med det..
Hvad havde i gjort i mit tilfælde..
Jeg har taget min HG..
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 174
Ja jeg har jo en lille drøm om at åbne en cafe, derfor valgte jeg at tage en nærlæggende uddannelse..
- Men hvis jeg kunne vejlede dyre ejer til hvad der er bedst for deres dyr og hjælpe med at finde lige præcis det rigtige til deres dyr.. det ville også bare være fedt hvis jeg kunne det
dec 2007
Er det også en læreplads du har fået hos dyrehandleren???
- Jeg skal helt sikkert have det tænkt godt igennem og have en snak med mine forældre hvad de sys,.
dec 2007
dec 2007
dec 2007
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Umiddelbart tænker jeg at uddannelse til cater, er der lidt flere fremtidsmuligheder i, da du jo kan videreuddanne dig og dermed få flere udfordringer - hvorimod salgsassistent i en dyrehandel er der nok ikke så meget udfordring i.. Men det er bare min tanke, du skal naturligvis vælge det du brænder for
dec 2007
- min kammerat havde så spurgt om han skulle høre til mig, hvor hans ven som er butikchef sagde at det måtte han godt..
så har ikke fået tilbud læreplads af dyrehandlen som sådan..
dec 2007
Dilemma uddannelse ..