{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Dilemma uddannelse .. {{forumTopicSubject}}

Heej KG.

ihh må bare ud med det her..

Jeg er lige begyndt på uddannelse som cater eller gastroms ass. skal have noget vejledning på mandag til hvadjeg bør gøre.. Nå men jeg er rigtig glad for det og det er rigtig godt.. Jeg har lige brugt næsten 2000 kr på tøj og knive, og interessere mig rigtig meget for det.

Jeg er så lige blevet ringet op af min kammerat omkring en dyrehandler hvor jeg søgte læreplads i efteråret, at han havde måtte fyre den elev han havde ansat.
- så hvis jeg var interesseret kunne jeg evt. få en chance.
Det ville være mega fedt og komme i en dyrehandel og arbejde da det er en stor interesse for mig ligesom det at lave mad.

Jeg sys det er mega svært hvad jeg skal vælge. men har sagt til min kammerat at han kunne da sige til ham butikchefen som er en ven af ham at jeg evt. kunne komme og prøve det et pr. dage i min vinterferie..

ihh måtte bare ud med det..

Hvad havde i gjort i mit tilfælde..

Jeg har taget min HG..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dilemma uddannelse ..
  • #1   29. jan 2011 tak Kristine..

Ja jeg har jo en lille drøm om at åbne en cafe, derfor valgte jeg at tage en nærlæggende uddannelse..

- Men hvis jeg kunne vejlede dyre ejer til hvad der er bedst for deres dyr og hjælpe med at finde lige præcis det rigtige til deres dyr.. det ville også bare være fedt hvis jeg kunne det smiley århh.. det er svært..

• #3   29. jan 2011 Gitte jeg forstår ikke helt dit spørgsmål her.

Er det også en læreplads du har fået hos dyrehandleren???

- Jeg skal helt sikkert have det tænkt godt igennem og have en snak med mine forældre hvad de sys,.

• #4   29. jan 2011 neej min kammerat er en ven af butikchefen i dyrehandleren,. så han vil ikke have noget med stedet af gøre udover evt. være kunde..

• #5   29. jan 2011 Men ringer ham fra dyrehandlen og spørg om jeg vil komme et pr. dage i min vinterferie siger jeg nok ja og så tager den derfra..

• #7   29. jan 2011 mange tak,. jeg vil i hvertfald ikke bare lige smide det væk, da det er noget jeg sys er spændene og gerne vil,..

• #8   29. jan 2011 Jeg synes du skal tage ud til den dyrehandel og så prøve det - så får du nok en fornemmelse af, om det er noget for dig.

Umiddelbart tænker jeg at uddannelse til cater, er der lidt flere fremtidsmuligheder i, da du jo kan videreuddanne dig og dermed få flere udfordringer - hvorimod salgsassistent i en dyrehandel er der nok ikke så meget udfordring i.. Men det er bare min tanke, du skal naturligvis vælge det du brænder for smiley

• #9   29. jan 2011 Jeg har søgt den dengang den var ledig.. men den blev besat lige efter jeg havde været med min ansøgning..
    - min kammerat havde så spurgt om han skulle høre til mig, hvor hans ven som er butikchef sagde at det måtte han godt..
    så har ikke fået tilbud læreplads af dyrehandlen som sådan..

• #10   30. jan 2011 Jeg ville heller ikke opgive det jeg er i gang med, hvis det ikke er en læreplads jeg kan få i dyrehandleren..

Kommentér på:
Dilemma uddannelse ..

Annonce